09082024یکشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۳۰۴۱۹5152

پیک پاک و مطهر ناو سروان شهید سعید خسروی پور ( بیلاوی) فردا در شوش تشییع می شود .

پیکر پاک ناوسروان شهید سعید خسروی پور از کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ؛ که بر اثر سانحه رخ داده برای ناو سروان سهندشعید خسروی  پور » به درجه رفیع شهادت نائل آمده روز چهار شنبه در شوش تشییع و در گزار شهدای این شهر به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش شش نیوز و  به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش ؛ فرماندار شوش در حاشیه دیدار با خانواده شهید خسروی پورضمن تبریک و تسلیت شهادت این افسر رشید اسلام به خانواده و همرزمان این شهید گفت: پیکر شهیدسعیدخسروی پورکه روز گذشته بر اثر سانحه برای ناوشکن سهند در اسکله‌های مربوط به صنایع دریایی بندرعباس، به شهادت رسیده است، فردا در شوش تشییع می‌شود.

مهندس محسن حویزه اضافه کرد: آئین تشییع شهیدسعیدخسروی پور از ساعت ۹ صبح فردا چهارشنبه 20 تیرماه1403 ازمیدان معلم به سمت آستان مقدس حضرت دانیال نبی(ع) با حضور مردم در این شهر برگزار و پیکر پاک این شهید در گلزارشهدای شوش به خاک سپرده می شود.

وی ضمن دعوت آحاد مردم قدرشناس شوش برای حضور گسترده در آیین تشییع این شهید گفت: شهادت فوض عظیمی است که دست یابی به این درجه رفیع، ثمره جهاد مخلصانه در راه خداست.

همچنین فرماندار شوش به همراه جمعی از معاونین سیاسی اجتماعی وعمرانی ومدیرحراست فرمانداری و رییس بنیاد شهید شهرستان شوش با حضور در منزل شهید ناوسروان سعیدخسروی پور، شهادت آن شهید والامقام را به خانواده ایشان تبریک و تسلیت گفت.

همچنین نشست هماهنگی و پشتیبانی تشییع این شهیدبه ریاست دکتر سیدمهدی چلوی معاون سیاسی اجتماعی وامنیتی فرمانداری در فرمانداری شوش برگزار و برای برگزاری تشییع جنازه باشکوه این شهید توسط دستگاه های مختلف تقسیم کار شد.

شهیدسعیدخسروی پور متولد سال ۱۳۵۷  از توابع شهرستان شوش و از نیروهای جان برکف نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و پرسنل ناو جمهوری اسلامی ارتش سهند بود.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، ناو سهند که برای تعمیر به یکی از اسکله‌های مربوط به صنایع دریایی بندرعباس اعزام شده بود روز دوشنبه دچار سانحه شد. ناو سهند در حال تعمیر در اسکله به خاطر نفوذ آب به مخازن، تعادل خود را از دست داد که خوشبختانه به علت محدودیت عمق ساحل، بازگشت ناو به حالت تعادل به سرعت در حال انجام است


شایان ذکر است ناور سروان سهید سعید خسروی پور « بیلاوی پسر» عمه ی سرکار خانم زینب بیلاوی از بازیگران نقش نمایش دفاع مقدسی « حماسه ی 8 مهر 59» از گروه تئاتر اندیشه می باشد . مدیر عامل ـ هیئت مدیره ـ هسته ی مرکزی و بازرسان گروه این مصیبت را به اکبر بیلاوی و همسرش زینب بیلاوی تبریک و تسلیت عرض می کنند .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست