09162024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۳۰۶۱۳5216

قابل توجه داوطلبین هیئت مدیره و بازرسان گروه تئاتر اندیشه خیلی مهم است هر کسی تاآخر نحواند ضرر می کند

به قلم عباس کرم الهی

مطمئنم هر کسی که داوطلب شده در درجه ی اول به دنبال این است که میخواهد به هنر کارت برسد ولی آیا به دست آوردن به همین آسانی است ؟ پاسخ خیر لست چرا ؟

که فقط « به برگزاری جلسات ـ بررسی متون نمایشی و دیدن نمایش ها » اصلا بستگی ندارد بلکه هر داوطلب چه « هسته ی مرکزی ـ  چه هیئت مدیره و چه بازرسان و حتی اعضای پیوسته و وابسته» این دقت را داشته باشند که «اگر به عنوان بازیگرو یا حتی مفدور در طول سال در دو نمایش که قرار می گیرد اگر توسط کارگردان قبول نشد» ـ  « یا تهیه کننده و مدیر تولید باشد که تعریف و توضیح خود را دارد ـ یا طراح صحنه ـ دستیار کارگردان ـ طراح لباس و طراح نور و نور پرداز باشد که جز سوابق هند کارت محسوب شود» در غیر این صورت باید از بین 7 نمایشی که همراه با لوح تقدیر ارائه می دهد حتی مقدر در دو نمایش در ارکان اصلی قرار گیرد در غیر اینصورت هنر کارتی دریافت نمی کند .


الان کاظم شوهان یکی از داوطلبین با نمایش محکمه به کارگردانی حاج ناجی عباسی نیا ـ عرش عطر به کارگردانی مهدی شوهانی ـ نمایش حماسه 8 مهر 59 نوشته و کار عباس کرم الهی و یک نمایش دفاع مقدسی به کارگردانی قاسم حاصلی در یک سال پرتوان بازی کرده و یکی از کسانی است که به راحتی می تواند هنر کارت خود را اگر گرفته تمدید نماید و اگر نگرفته بگیرد .

شما هم از هم اکنون کاری کنید که کارگردان به عنوان بازیگر شما را بپذیرد .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست