09162024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۳۰۶۱۱5211

رئیس اداره ی فرهنگ و اشاد اسلامی شهرستان شوش مرد عمل است

به قلم ـ عباس کرم الهی

از قدیم هر کس قولی به من داده است طبل تو خالی بوده به جز قولی که رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش داد و به آن عمل کرد .

به گزارش شوش نیوز فرماندار وقت هنگامی که با معاونینش به عیادتم آمده بود قول داد که هزینه پروتز پا و تخت مرا پرداخت کند که برای پروتز رئیس کمیته ی امداد حضرت امام خمینی (ره) شوش با اهدا وامی باعث شد که من بتوانم پروتز را از اهواز تهیه نمایم و تختخواب هم توسط جمعی از خواهران شوشی از جمله « سیده بدریه موسوی زریاب رئیس حوزه ی علمیه ی خواهران  ـ فروغ پور احمدی مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده ـ فائقه شیرک مسئول روابط غمومی انجمن جسمی حرکتی توانجویان امید شوش و..... » خریداری شد و در اختیارم قرار گرفت ـ.


یا در نمایشگاه صنایع دستی که در دعبل خزایی دایر شده بود شهردار شوش به فرماندار وفت مهندس محمود عیدانی قول داد که کوچه دکتر خلف تفاخ محل زندگی مرا همسطح سازی نماید که به فراموشی سپرده شد تا اینکه به مناسیبت روز خبرنگار این موضوع را در حضور کلیه مسئولین مطرح کردم که شهردار به روح پسرش قسم خورد که من اصلا از این موضوع اطلاعی ندارم تا اینکه همانجا فرماندار از شهردار قول گرفت که اینکار صورت گیرد شهردار گفت الان که مطلع شدم چشم .

باز خبری نشد تا « مهندس احمد مقیمی مشاور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ مهندس محسن حویزه فرماندار ـ مجید منادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان و علیرضا چرخابی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش و جمعی از اصحاب رسانه شوش و استان تهران»  به خانه ما آمدند  ؛ مجددا موضوع را مطرح کردم که فرماندار تلفنی با شهردار تماس گرفت و برای بار دوم از ایشان قول مساعد گرفت برای همسطح سازی کوچه ی دکتر خلف تفاخ شهردار این بار سه بار پشت سر هم گفت « چشم ـ چشم ـ چشم » این بار من که فول نگرفته بودم که به روح فرزندش قسم بخورد من اطلاعی ندارم . به این قول ها می گویند « طبل تو خالی » .

اما مردانی هستن که قولشان قول است و مردعمل می باشند ؛ یکی دکتر احمد مقیمی مشاور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مناطق محروم است که قول دادیکدستگاه ویلچر برقی برای خریداری کند و در اختیارم بگذارد که به قولش عمل کرده و پول خرید ویلچر را به هنرکارتم واریز نموده تا از طریق اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش خریداری شود و دومین مرد علیرضا چرخابی است که وضعیت مرا در صندق اعتباری هنر از سه ماه به سه ماه تمدیدکردن دائمی نمود که دیگر نیازی به تمدید نباشد.


اینها مرد عمل هستند و دکتر پزشکیان رئیبس جمهور باید چنین اشخاصی را به کار بگیرد اگر میخواهد به اهدافشان براساس برنامه ی هفتم برسد  دکتر احمد مقیمی و علیرضا جرخابی برای خود باقی الصالحاتی بدست آوردند و دل پیشکسوتی را شادنمودند که خدا دلشان را شاد نماید .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست