05222024چهارشنب
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۱۱۱۰1481

مسئولین قدردان حرکت عظیم ملت ایران باشند

فرماندار شهرستان شوش گفت: مسئولین باید قدردان این حرکت عظیم ملت که با خون خود و پیروی از ولایت فقیه به این پیروزی بزرگ رسیدند، باشند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش"رضانجاتی" فرماندار این شهرستان در نشست هماهنگی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: دهه ی مبارک فجر فرصت مغتنمی است تا دستاوردهای دولت را به مردم ارائه کنیم.

 

"نجاتی" گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی(ره) و فداکاری و ازجان گذشتگی مردم در برابر خواسته های ناشایست دشمنان و حکومت ستم شاهی به پیروزی رسید.

 

وی گفت: ثمره ی این انقلاب و این هدیه ی الهی ، سربلندی و سعادت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی حوزه ها و بخش های مختلف از جمله سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و... می باشد.

 

"نجاتی" با اشاره به تلاش دشمنان اسلام در کم رنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی ها و مراسمات ملی گفت: بحمدالله مردم با حضور حداکثری خود در تمامی مناسبت های مذهبی و ملی ،تمامی معادلات دشمنان را برهم می زنند.

 

وی بر حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تاکید کرد وگفت: مردم با شرکت پررنگ در این جشن ملی مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام خواهند زد.

 

"نجاتی" گفت: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن زمینه ی حضور حداکثری در انتخابات 7 اسفند را رقم زنند.

 

فرماندار شهرستان شوش از برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در 5 شهر شوش، حر، فتح المبین، الوان و شاوور خبر داد و گفت: بخشداران و شهرداران با برگزاری جلسات مربوطه در این خصوص نسبت به فراهم کردن زمینه ی حضور پرشور مردم تلاش کنند.

 

در ادامه "عبدالامیر بشکار" مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شوش نیز در این خصوص گزارشی ارائه کرد.

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست