05212024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۱۱۲۸1527

سومین جلسه ی کمیته ی نظارت بر فضای مجازی انتخابات شهرستان شوش برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

سومین جلسه ی کمیته ی نظارت بر فضای مجازی انتخابات شهرستان شوش به مدیریت مهندس عبدالرضا مانعی معاونت فرمانداری شهرستان شوش در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

 

به گزارش شوش نیوز ؛ مهندس مانعی معاونت فرمانداری شهرستان شوش در این جلسه ضمن قدردانی از اعضای این کمیته عنوان نمود  : از بامداد روز پنجشنبه 29 بهمن 1394 تبلیغات 10/ده نفر کاندیداهای تأیید صلاحیت شده در مرحله ی نهایی آغاز می شود و کمیته نظارت بر فضای مجازی شامل « تلگرام ـ واتساپ ـ وایبر ، لاین ، تانگو و.... و خبرگزاری ها و پایگاه های خبری تحلیلی شهرستان شوش » می بایست نظارت خود را دقیق تر از گذشته به کار گیرند تا از هرگونه « تخریب ـ تهمت ـ افترا و نشر اکاذیب و همچنین دلسرد کردن مردم نسبت به حضور در روز انتخابات و .. » جلوگیری به عمل آید و در صورت بروز هرگونه تخلف ، بر اساس حدد و شدت تخلف برابر قانون با متخلفین برخورد شود و در موارد حاد پرونده ی متخلفین به مقامات قضایی اجرا داده شود .

وی افزود : مهندس ایرج توحیدی دبیر این کمیته می بایست مستقیماً فضای مجازی در تلفن های همراه و اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی خبرگزاری ها و پایگاه های خبری تحلیلی را نظارت نموده و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، اداره ی تبلیغات اسلامی ، پلیس فتای نیروی انتظامی نیز نظارت های دقیق خود را داشته باشند و در صورت مشاهده تخلف فرد خاطی را به دادگستری شوش معرفی نمایند .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست