05212024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۱۱۷1594

با حضور شریف احمدی از فعالان کانون فرهنگی و هنری بشارت تجلیل به عمل آمد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز سه شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 17 در حسینه ی کوی آیت الله طالقانی(سیماش) هفت تپه از فعالان ایام فاطمیه کانون فرهنگی هنری بشارت تجلیل به عمل آمد .

 

زهرا سگوند مدیر کانون فرهنگی هنری بشارت در منطقه ی صنعتی هفت تپه ؛ ضمن عرض خیر مقدم به رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول امور مساجد این اداره ؛ به عمده ترین مشکل کانون اشاره کرد و گفت : متأسفانه از روز که کانون تأسیس شده مکان ثابتی برای استقرار کانون نداریم و برای اجرای هر طرح  می بایست بارها نامه نگاری کنیم و در بعضی مواقع به خاطر نبود مکان برنامه های ما کنسل می شوند ؛ لذا انتظار دارم مکانی که در 40 دستگاه مسکونی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به حالت متروکه درآمده است را به ما بدهند تا دغدغه ی اصلی ما مرتفع گردد .

 

سپس شریف احمدی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تقدیر از فعالیت های مربیان و اعضای کانون فرهنگی و هنری بشارت در ایام فاطمیه که در پایان سال 1394 برگزار شد  ، پیرامون فضیلت نماز اول وقت اظهار داشت :  نماز اول وقت حضور بر سر قرار با معشوق است. زيرا قراري که معشوق براي عاشق مي گذارد، در هنگامه نماز اول وقت مي باشد . لذا انسان نمازگذار بايد براي حاضر شدن بر سر قرار، خود را آماده کند و آن آماده بودن جهت تکبيره الاحرام در اول وقت مي باشد .


 

وی افزود :  نماز اول وقت خواندن بهره ويژه بردن  است ؛  زيرا زمان اول وقت براي نماز داراي مغناطيسي است که انسان را در فضاي معنوي قرار مي دهد . زمان اول وقت براي نماز درياي کرامت است که هر کس در آن غوطه ور شود اهل کرامت مي شود ؛ به طوري که يکي از علما مي گويد: « بر نماز اول وقت اصرار و مداومت کنيد، اگر اهل کرامت نشديد مرا لعن کنيد .»


 

 

وی در پایان قول مساعد داد تا با رایزنی با مدیریت شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه ؛ مجوز مکان مدنظر را برای استقرار کانون فرهنگی و هنری بشارت بگیرم  .

 

در پایان از فعالان کانون فرهنگی هنری بشارت تجلیل به عمل آمد .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست