05222024چهارشنب
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۲۱۰1626

پیام شهردار شوش به مناسبت سالروز تأسیس شوراها

مهندس یوسف زمانی اصل ، شهردار شهر شوش در پیامی 9 اردیبهشت ماه ، روز تأسیس شوراها را به اعضای شورای شهر و روستاها تبریک گفت .

 

متن پیام به شرح زیر است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

امام حسن مجتبی(ع) می فرماید :« هیچ جماعتی با هم مشورت نکردند مگر آن که  به راه درست راهنمایی شدند . » یکی از مسلئل مهم و ارزشمند  در گستره ی زندگی اجتماعی ، تعامل ، هم فکری و مشورت است .

 

بی شک همراهی  وحضور مشارکت گسترده ی مردم  یکی از پایه های اصلی تحقق انقلاب اسلامی  و عاملی  اساسی در استمرار آن بوده و هست و شوراها نیز با دارا بودن  ماهیتی مردمی و نشأت گرفته  آرای مردم  ، می توانند نقش بسزایی در تداوم  و پیشرفت حرکت  رو به رشد این نظام الهی  و مردمی داشته باشند .

 

با امید به این که به حول و قوه ی الهی و همت عالی مردم و مسئولین ، روز به روز این نهاد ، بالنده تر و با تجربه تر از پیش در جهت ارائه  ی « خدمت خالصانه  و بی منت » و تصمیم گیری  در حوزه ی وظایف و اختیارات خود بر اساس آیه ی شریفه ی « وَالَّذِينَ اسْتَجَابُوا لِرَبِّهِمْ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَمْرُهُمْ شُورَى بَيْنَهُمْ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ يُنْفِقُونَ » گام بردارد و در سالی که توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی » به عنوان سال « اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل » نام گذاری شده ؛ تلاش و کوشش کنیم تا هم چون گذشته  منویات رهبری  فرزانه ؛ انقلاب را نصب العین قرار داده و انشاءالله توفیق روزافزون  در خدمت به مردم شریف شهر شوش داشته باشیم .

 

اینجانب  به نمایندگی  از کارکنان شهرداری شوش ، سالروز تأسیس نهاد شوراها که بدون شک نمونه ی عینی تعیین سرنوشت مردم توسط خویش می باشد را تبریک  عرض نموده و از زحمات کسانی که در ادوار گذشته تاکنون در شوراها حضور داشته و یار و همراه و ناظر خوبی بر مدیریت شهری بوده اند ؛ نهایت قدردانی و تشکر دارم . و امیدوارم در پرتو عنایات حق تعالی سربلند  و پیروز باشید .

 

یوسف زمانی اصل

 

شهردار شوش

 

9 اردیبهشت 1395

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست