05012024چهارشنب
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۳۱۶1690

نمایشگاه کتاب و عرضه ی محصولات فرهنگی رمضان در شوش افتتاح شد .

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

طی مراسمی روز یکشنبه 16 خرداد1395 ساعت 10 صبح نمایشگاه کتاب و عرضه ی محصولات فرهنگی به مناسبت ماه مبارک رمضان به همت اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش افتتاح شد .

 

 

 

 

شریف احمدی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در مراسم افتتاح این نمایشگاه ضمن تشکر از  مهدی اهوازی مدیر نمایشگاه ، به رشد و توسعه ی نمایشگاه نسبت به سال قبل اشاره کرد و عنوان نمود : در حالی که سال قبل درصد بالای این نمایشگاه به عرضه ی محصولات فرهنگی اختصاص داشت ، اما امشب کتاب در اولوینت بوده که این از توجه مدیریت نمایشگاه به کتاب و کتابخوانی است .

 

وی سپس به اهمیت کتاب در جامعه پرداخت و گفت : از جمله ابزارهاي مهم تبليغ، شناخت منابع لازم برای پژوهش در موضوعات مورد نياز مي باشد. با توجه به اين كه در باره ماه مبارك رمضان و موضوع های مربوط به آن، آثار متعددي است که به صورت کتاب منتشر شده و یا می شوند .

 

در حاشیه شروع به کار این نمایشگاه کتاب ، رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش  ، در گفتگو با اختصاصی با شوش نیوز افزود: علاوه بر این نمایشگاه ؛ « دومین همایش روز قلم و دومین مسابقه ی کتبی رمضان ویژه ی روزه اولی ها توسط انجمن روزنامه نگاران ـ اجرای دو نمایش مذهبی به مناسبت شهادت امام علی (ع) توسط دو گروه نمایشی صوت الغریب و جنه الحسین) وابسته به انجمن هنرهای نمایشی و .... از عمده برنامه ها در ماه مبارک رمضان است .


 

وی با اشاره به عرضه 380 عنوان کتاب و 1500 جلد کتاب دراین  نمایشگاه تصریح کرد: موضوعات کتب ارائه شده در این نمایشگاه « دینی، مذهبی، علوم قرآنی ، علمی، اجتماعی، کودک، روانشناسی، طنز، تاریخی و ادبی»  می باشد.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش ادامه داد: این نمایشگاه از امروز تا پایان تیر ماه95 ،  صبح ها از ساعت ۸ الی ۱۲ و عصرها از ۱۶ الی ۱۹ پذیرای علاقه مندان کتاب و کتاب خوانی می باشد .

 

شایان ذکر است در برگزاری این نمایشگاه « شهرداری ، شورای اسلامی شهر و اداره ی اوقاف شوش »  همکاری داشته اند .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست