05012024چهارشنب
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۳۲۷1710

آرامستان آخر آسفالت شوش را دریابید

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

سه روز پیش برخی از ساکنان آخر آسفالت شوش با تماس تلفنی از عدم رسیدگی به آرامستان آخر آسفالت خبر دادند و امروز که جهت تهیه گزارش به این منطقه رفتیم ، مشاهده نمودیم که پس از سال ها انتظار ، همین امروز دو شیر آب به تک شیر این آرامستان اضافه شده است .

هر چند هدف اصلی ما تهیه ی گزارش در مورد کمبود شیر آب بود ، اما چند سوژه ی خبری دیگر را هم شناسایی کردیم که در زیر به نوبت به آنها اشاره می کنم .

در این آرامستان 13 مراز شهید قرار دارد که 2 مزار شهید گمنام و مابقی شهدایی هستند که اکثرا در بمباران های هوایی دشمن بعثی به درجه ی رفیع شهادت نائل شده اند .

1 ـ حال که دو شیر آب برای غبارروبی مزار خفتگان در تراب اضافه شده تا صف طویل مردم برای پر کردن حلب ها کمتر شود ، بهتر است جدولی از کنار این شیرهای آب در نظر گرفته شود که آب روی جاده ی خاکی که برای برگزاری مراسم ها از آن استفاده می شود خیس نشود .


 

2 ـ مزار یکی از شهداء بدون هویت است ، لذا می طلبد که واحد فرهنگی بنیاد شهید شهرستان نسبت به مشخص شدن مشخصات این شهید اقدامات لازم را به عمل آورد .

 

 

3 ـ مزار دو برادر به نام های « عبدالرحمن و عبدالنبی چاردوری » که در تاریخ 18 تیرماه 1359 در این آرامستان دفن شده اند ، نام شهید بر روی آنها حک شده است ، اما مزار آنها با دیگر شهداء کامل متفاوت است و سئوال اینجاست ، اگر واقعاً شهید هستند ، پس چرا همانند دیگر مزار شهداء ساماندهی نمی شوند و اگر شهید نیستند چرا بر روی مزار آنها نام شهید حک شده است ؟

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست