05012024چهارشنب
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۴۰۱1720

اولین نشست ستاد ساماندهی امور شهری و روستایی شهرستان شوش در سال 1395 برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز سه شنبه 1 تیرماه 1395 ساعت 9:30 صبح  به نشست ستاد ساماندهی امور شهری و روستایی شهرستان شوش به منظورپیگیری مصوبات جلسه ی قبلی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

 

 

 

 

فرماندار شهرستان شوش ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین در جلسه از درگاه خداوند منان ، گفت : امیدوارم تا پایان امسال حداقل چهار جلسه در این راستا برگزار کنیم که بخش عمده ای از مشکلات خدماتی  شهر را مرتفع کنیم و البته طبق سال گذشته جلسه ی اول را نباید فقط به  مسائل « نظافت ـ زیبا سازی  و کارهای خدماتی » اختصاص می دهیم بلکه آن چیزی که قرار است در این جلسه در اولویت باشد برقراری تفاهم و تعامل بین مسئولین ادارات است که به هنگام نیاز به همدیگر در کنار هم باشند .

 

مهندس نجاتی افزود : با توجه به این که از ابتدای سال گذشته تا کنون از نظر مالی مشکلاتی داشتیم اما انصافآً کارهای قابل توجهی در تمام ابعاد صورت گرفت اما در بعضی مواقع نیاز است با هم فکری و با کمک همدیگر خارج از آن اعتباری که در اختیار داریم می توانیم بخش مهمی از مشکلات را ریشه کن نماییم .

 

فرماندار شهرستان شوش به عمده ترین موضوع این جلسه اشاره کرد و گفت : ایجاد بازارچه هایی در گوشه و کنار شهر شوش ، ساماندهی بازار جمعه ، جمع آوری دست فروشانی که در خیابان شهید دانش که خیابان شهید باهنر را مسدود کرده اند و هم چنین دست فروشان و میوه فروشان واقع در خیابان شهید رجایی (حد فاصل خیابان شهید بخارایی تا داروخانه ی ابن سینا ) یک همت همه جانبه را می طلبد که می بایست « شهرداری ، شورای اسلامی شهر ـ رئیس برنامه ریزی فرمانداری ـ نیروی انتظامی ـ اتاق اصناف ـ صنعت ، معدن و تجارت ، ـ تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ـ محیط زیست ـ برق ـ آب و فاضلاب و دیگر دستگاه های مرتبط » دست در دست هم دهند تا مشکلات این شهر را مرتفع نماییم .


 

در ادامه مهندس زمانی از افتتاح بیش از 15 پروژه در هفته ی دولت خبر داد و گفت : « افتتاح فاز اول جاده کندرو و فضای سبز حدفاصل مرکز آموزش فنی و حرفه ای تا اداره ی ورزش و جوانان ـ احداث پارک مقابل بیمارستان نظام مافی و ..... » از مجموعه پروژه هایی است که در هفته ی دولت افتتاح و به بهره برداری می رسند .

 

نماینده ی وزارت کشور در  شهرستان شوش در ادامه  بر ضرورت « شناسایی ، شناسنامه دار شدن  وساماندهی دست فروشان  » سطح شهر تاکید کرد وگفت: برای این منظور « 3 مرکز توسط شهرداری شوش پیش بینی و احداث شده است که باید اطلاع رسانی لازم در خصوص جابه جایی دست فروشان صورت پذیرد.


 

وی گفت:پس از تشکیل این ستاد و با پیگیری های صورت گرفته توسط شهرداری فعالیت ها واقدامات خوبی در حوزه ی خدمات دهی به شهروندان صورت گرفته است.

 

مهندس نجاتی در ادامه تصریح نمود : مناطق حاشیه و کم برخوردار شهر نیازمند خدمات شهری،روشنایی ، فضای سبز و سایر خدمات مناسب می باشند.

 

نجاتی مردمی که در مناطق حاشیه شهر زندگی می کنند را مردمی صبور،لایق،قدرشناس و فهیم نام برد وگفت:باید با یک نگاه ویژه به این مناطق خدمت کرد.


 

ساماندهی دست فروشان، جمع آوری نخاله های ساختمانی، ایجاد بازارچه های موقت وجمع آوری متکدیان از مهمترین موضوعات مطرح شده در ستاد ساماندهی امورشهری شهرستان شوش بود.


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست