05012024چهارشنب
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۵۰۹1778

چرا گاراژ مسافربری خط « دزفول و اندیمشک » شوش در روزهای تعطیل غیر فعال است ؟

به قلم : عباس کرم الهی

روز شنبه 9 مرداد 1395 ساعت 9 صبح هم زمان با سالروز شهادت ششمین اختر آسمان ولایت و امامت حضرت امام جعفر صادق(ع) به قصد رفتن به شهرستان دزفول به گاراژ مسافربری واقع در بلوار امام خمینی(ره) روبروی اداره ی آموزش و پرورش رفتم .

وقتی که درب گاراژ را بسته دیدم و مینی بوس ها هر کدام در گوشه و کناری از این بلوار پارک کرده بودند ، فکر کردم ساعتی دیگردرب گاراژ باز می شود . هوا خرماپزان که چه عرض کنم ، اینقدر گرم ورطوبتی بود که عبارت سنگ پزان در این ساعات اولیه ی صبح را اگر به کار ببرم بی مورد نیست .

پیرمردی ازشدت گرما تا تکمیل شدن ماشین قصد آن را داشتن که به گارآز رفته و در اتاق انتظار مسافرین زیر کولر بر روی نیمکت بنشینید اما وقتی با درب بسته رو به رو شد کنار دیوار سقوط بر روی زانوها را ترجیح داد چون حداقل زیر سایبان یکی از مغازه ها بهتر بود تا زیر تیغ آفتاب سوزان . زنی میان سال که می خواست به سرویس بهداشتی برود و متوجه شده بود که درب گاراژ بسته است کلافه شده بود و رفتنبه خانه را بر رفتن به شهرستان اندیمشک ترجیح داد .


سئوال اینجاست :

مگر نه این که گاراژ مسافربری و خوش بینانه اگر عنوانی بخواهیم به این گاراژ پیر بدهیم ترمینال مسافربری از اماکن عمومی نظیر « نانوایی ـ درمانگاه ، داروخانه و ...... » نیست که می بایست به جز روزهای خاصی همانند اربعین حسینی ؛ تعطیلی نداشته باشد ؟ پس چرا در شهرستان شوش نظارتی بر این گونه اماکن عمومی صورت نمی گیرد ؟

در چنین شرایطی آیا اگر بخواهیم از شهروندان شوش یک نظر سنجی داشته باشیم آیا به جز امتیاز منفی ، نتیجه ای خواهیم گرفت ؟ امیدوارم فرماندار تلاشگر ، شهردار محبوب و کلیه ی مسئولین ذیربط وقتی که تمام دغدغه ی آنها رضایت مردم است ، به این معضل هم رسیدگی کنند . 


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست