05212024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۶۰۷1826

پانزده پروژه در پنجمین روز از هفته ی دولت در بخش شاوور افتتاح یا کلنگ زنی شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز شنبه 6 شهریور 1395 از ساعت 8 صبح الی 16 در پنجمین  روز از هفته ی دولت که به عنوان «روز بهداشت و سلامت» نام گذاری شده است ،   در بخش « شاوور » 15 پروژه افتتاح و یا کلنگ زنی شد .

 

 

مهندس رضا نجاتی فرماندار شهرستان شوش در روستاهای « سادات فواضل یک (بیت جاسم ، حسین ناهض وسید خلف » ، از اولویت ها و تأکید دولت تدبیر و امید به روستا ها خبر داد و عنوان نمود : « شامل زیرسازی و آسفالت روستاها به حجم 137 هزار متر مربع، افتتاح 6 باب ساختمان دهیاری،افتتاح پارک روستای میان آب با مساحت 6 هزار متر مربع، بهره برداری از بهسازی معابر 16 روستای فاقد دهیاری و بهره برداری از روشنایی معابر 16 روستای دارای دهیاری تازه تاسیس به تعداد 320 شعله می باشند.

وی هم چنین افزود  : بهره برداری 58 کیلومتر جوی و جدول در روستاهای بخش ،بهره برداری از 46 پایه تلسکوپی در نقاط حادثه خیز ،بهره برداری از ساختمان آتش نشانی و تجهیز آن به یک دستگاه خودروی آتش نشان،کلنگ زنی پارک روستای سید خشان،بهره برداری از 2 پل فلزی در ورودی روستاهای بخش و همچنین بهره برداری از دو پل بتونی در روستاهای بخش شاوور از دیگر پروژه هایی بود که امروز در مورد بهره برداری قرار گرفتند .


فرماندار شهرستان شوش مهم ترین پروژه های روز پنجم از هفته ی دولت در بخش شاورر را کلنگ زنی مدرسه ی راهنمایی دخترانه خیر ساز حضرت فاطمه(س) در روستای بنادر،افتتاح مدرسه راهنمایی 5 کلاسه ی شهدای میان آب در روستای میان آب ،ساماندهی و نوسازی ایستگاه راه آهن میان آب و همچنین بازسازی و تعویض تاسیسات آبرسانی 3 روستای بخش عنوان کرد.


 

 وی در ادامه به به اعتباراتی که برای این پروژه ها هزینه شده است اشاره کرد و خاطر نشان نمود : اعتباری به میزان 83 میلیارد ریال هزینه شده که از محل اعتبارات استانی تأمین شده است .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست