05212024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۶۱۶1836

با همت کمیته امداد شهرستان شوش ، کمک هزینه ی 80 زوج جوان مددجو تأمین و اهداء شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

عکس ـ علی روسی

ساعت 8:30 صبح روز سه شنبه 16 شهریور 1395 به مناسبت هفته ی ازدواج و با حضور مهندس نجاتی فرماندار ، امام جمعه ی موقت و رئیس کمیته ی امداد ، کمک هزینه ی هشتاد زوج جوان مددجو تأمین و طی مراسم به آنها اهداء شد .

 

 

 

 

به گزارش شوش نیوز ؛ رئیس  کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان در این خصوص گفت : تامین جهیزیه زوج های مددجو برای حمایت از مددجویان و ترویج فرهنگ ازدواج آسان توسط این نهاد حمایتی انجام گرفت .

 

ساعدی  با بیان این که در هفته ی ازدواج سال 1395  تامین جهیزیه برای 80 زوج مددجو فراهم شده اظهار داشت : هر ساله سعی بر این داشته ایم که در مناسبت های دهه ی کرامت ، اعیاد شعبانیه و هفته ی ازدواج  هزینه ی  ازدواج  به زوج های  تحت پوشش کمیته ی امداد حضرت امام خمینی(ره )  را تأمین وپرداخت کنیم .

 

وی افزود  : همچنین این نهاد دوره های آموزشی قبل از ازدواج در قالب مهارت های زندگی برگزار و در پایان دوره گواهی حضور نیز به شرکت کنندگان اعطاء کرده است .


 

ساعدی  ضمن تشکر از کمک های خیرین خاطر نشان نمود  : عده ی زیادی از زوج های نیازمند هم چنان در نوبت دریافت کمک هزینه ازدواج و جهیزیه کمیته امداد هستند که انتظار می رود خیرین هم چون گذشته  آستین همت را بالا ببزنند تا بقیه ی زوج ها هم زندگی مشتکشان را در مناسب های آینده آغاز کنند .

 

مهندس نجاتی فرماندار شهرستان شوش  نقش کمیته امداد در دستگیری از خانواده های نیازمند و تلاش در راستای خود اتکایی و استقلال گروه های هدف را بی بدیل دانست و به زوج های جوان توصیه کرد ، سبک زندگی فاطمی را معیار خود قرار داده و مولفه های تحکیم بنیان خانواده را در جامعه گسترش دهند.

 

حجت الاسلام "عبدالرزاق عفری" امام جمعه موقت شهرستان شوش نیز ضمن تبریک این ایام با ذکر احادیثی از ائمه ی اطهار در خصوص اهمیت و منزلت ازدواج گفت: زوج های جوان با تاسی از زندگی حضرت زهرا (س) زندگی خود را آغاز کنند.

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست