05042024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۷۱۳1890

استقبال پرشور مردم شوش از 78 شهید تازه تفحص شده عصر امروز برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

عکس ـ عباس کرم الهی ـ رضا کرد و علی احمدی

ساعت 17 روز سه شنبه 13 مهر 1395 ؛ مردم ولایت مدار و شهید پرور شوش از 78 شهید تازه تفحص شده به نیکی و با حضوری پرشور ،  از مقرر سپاه پاسداران تا آستان مقدس حضرت دانیال نبی(ع) استقبال نمودند .

این 78 شهید دوم محرم الحرام 1438 هجری قمری از طریق مرزبین المللی شلمچه ساعت 9 صبح وارد کشور شدو پس از تشریفات و تنظیم صورتجلسه تحویل نیروی انتظامی استان خوزستان گردیده و به صورت مستقیم توسط یک کامیونت کانتینردار برای استقبال ویژه راهی شهرستان شوش شده و به محض ورود به مقرر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر روی دو عدد تریلی کفی تزئین شده و برای استقبال ؛  مسیری 5 کیلومتری را با طی نمودن « بخشی از جاده ی ترانزیت شوش ـ اندیمشک ـ بلوار امام خمینی(ره ) ـ بلوار مدرس شرقی ـ خیابان شهید دانش و خیابان امام خمینی(ره) وارد آستان مقدس حضرت دانیال نبی(ع) پیمودند .

به گفته ی سرهنگ عشقی فرمانده قرارگاه کمیته جست و جوی مفقودان جنوب کشور در گفت وگویی به شوش نیوز عنوان نمود : این شهدا مربوط به عملیات‌های « محرم ، والفجر یک ، کربلای چهار، خیبر و ایذایی والفجر8 » بوده که در مناطق عملیاتی« زبیدات، دجله ، مجنون ، ام الرصاص کارخانه ی نمک و غرب اروندرود » تفحص شده‌اند. پس از ورود پیکرهای مطهر این شهدا به خاک کشور، همان گونه که مشاهده می کنید به صورت مستقیم به شوش آمورد شده و مورد استقبال مردم و مسئولین این شهرستان قرار گرفته اند .


آیت الله سید محمد امام ، امام جمعه ی شهرستان شوش در سخنانی کوتاه ضمن عرض خیر مقدم به استاندار خوزستان ، فرمانده فرماندهی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ، مسئولین و مردم ولایتمدار شوش ؛ خطاب به شهداء گفت : ما ازشما که با نثار خون خود باعث شدید که در امنیت و آسایش زندگی کنیم  ولی نتوانستیم ذره ای از رشادت ها و دلاورمردی هایتان  نتوانستیم برای  محقق شدن وصیت نامه های شما عزیزان ؛ گامی برداریم شرمنده ایم .

فرمانده ی سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان  در مراسم استقبال78 شهید هشت سال دفاع مقدس گفت : مردم غیور ما در شلمچه و شوش بار دیگر با استقبال گرم و پرشورشان از این لاله های پرپر شده ؛ وفاداری خود به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را نشان دادند .

سردار حسن شاهوارپور در ادامه شهدا را به عنوان هادی و راهنمای ملت دانست و در این راستا عنوان نمود : اگر انقلاب اسلامی بر عزت و شرف و پایداری خود می بالد به خاطر شهدایی است که در تاریخ هشت سال دفاع مقدس هم چون برگ زرینی ؛ مجاهدت ، شهامت ، رشادت و شهادت خود را به ملت انتقال دادند تا در مقابل دشمن بایستند .

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان افزود:آنچه که امروز می تواند راه شهدا ماندگار کند تبعیت از ولایت فقیه است. 


 

 

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست