05042024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۷۱۵1892

جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان شوش برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز چهارشنبه 14 مهر 1395 ساعت 11:45 صبح جلسه ی شورای پدافند غیر عامل  با محوریت رفع موانع و اشکالات ادوات ، در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

 

 

 

 

فرماندار شهرستان شوش آمادگی صد در صدی ادوات و تجهیزات دستگاه های دولتی را جهت به کار گیری در مقابل هرگونه حوادث غیر مترقبه ضروری دانست وگفت : بارها مشاهده شده و یا شنیده ایم که به هنگام  وقوح سوانح و حوادث ، به منظور جلوگیری از تلفات جانی و جسارات مالی بیشتر  ، نیروهای 110 ، آتش نشانی و فوریت های پزشکی 115 به موقع حضور نمی یابند و همیشه ترافیک را عامل تأخیر خود مطرح می کنند که مد نظر دارم به صورت چراغ خاموش عملکرد این سه دستگاه را رصد کنم و از طریق شماره ی ناشناس با آنها حرف بزنم و ببینیم چند دقیقه طول می کشد تا خود را به محل برسانند .

 

وی افزود : عمده ترین هدف پدافند غیر عامل را ایمن سازی و کاهش آسیب پذیری زیر ساخت های مورد نیاز مردم است که این امر باید به طور جدی توسط مسئولان مورد توجه قرار گیرد .


 

مهندس نجاتی هم چنین خاطر نشان نمود : فرهنگ سازی در این خصوص و آموزش افراد جامعه با نحوه ی مقابله با حوادث غیر مترقبه باید در دستور کار جمعیت هلال احمر با همکاری سایر ادارات قرار گیرد .


 

فرماندار شهرستان شوش در پایان به نقش مفید پدافند غیرعامل در حوادث طبیعی پرداخت و تصریح نمود : باید ضرورت مصونیت  هر منطقه از کشور در برابر هر اتفاقی در بحث پدافند غیر عامل به هنگام وقوع « زلزله ـ سیل و آتش سوزی تأکید شود  و با آموزش های مستمر ، تخصصی و علمی در جهت کاهش خسارات ناشی از این حوادث تلاش کنیم .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست