05042024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۷۱۷1898

برای اجرای طرح سرشماری نفوس مسکن توسط فرهنگیان شوش ، بخشداران و دهیاران ملزم به همکاری هستند .

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز شنبه 17 مهر 1395 ساعت 9 صبح به همت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شوش ، جلسه ی مدیران مدارس حوزه ی شهری و روستایی برای اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن95 در سالن امور تربیتی این شهرستان برگزار شد .

 

 

 

 

به گزارش شوش نیوز : فرماندار شهرستان شوش ضمن تقدیر از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شوش به خاطر برگزاری این جلسه ، با توجه به فرضت محدودی که تا زمان اجرای طرح به صورت اینترنتی باقیمانده است خطاب به مدیران آموزشگاه ها عنوان نمود : مدیران مدارس باید برای مشارکت بیشتر دانش آموزان در این طرح ملی تلاش کنند و در واقع  معلمین در مدارس روستاها به عنوان افراد مورد اعتمادی هستند که با رهنمودها و هدایت های خود دارای تاثیر گذاری زیادی می باشند.

 

وی گفت: مدیران مدارس باید فضای مدارس روستاها وشهرها را در جهت مشارکت بیشتر مردم در اجرای سرشماری آماده کنند.

 

فرماندار شهرستان شوش با اشاره به اینکه ارائه ی آمار صحیح پایه واساس برنامه ریزی کشور می باشد اظهار کرد: آمارگیری باید دقیق و کارشناسی شده انجام شود تا در حوزه برنامه‌ریزی کشور ارائه شود.


 

"نجاتی" گفت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن به صورت هر 5 سال یکبار در سطح کشور به صورت ملی انجام می شود که امسال سرشماری در 2 مرحله ی اینترنتی(3 لغایت 24 مهرماه) و حضوری(25 مهرماه لغایت 25 آبان ماه) برگزار می شود.

 

فرماندار شهرستان شوش گفت: دولت شرایط لازم جهت مشارکت مردم در سرشماری را به صورت اینترنتی فراهم آورده است تا ضمن صرفه جویی در زمان و نیروی انسانی مورد نیاز ، آمار استخراج شده با سرعت بیشتری در اختیار قرار گیرد.

 

"نجاتی" با اشاره به محرمانه بودن اطلاعات سرشماری عمومی نفوس ومسکن گفت: این اطلاعات هیچ گونه ارتباطی با یارانه ها ندارد.

 

مدیراجرای سرشماری عمومی نفوس ومسکن شهرستان شوش ضمن اهمیت شمردن مشارکت یادآور شد: ده‌ جایزه علاوه بر جوایز کشوری طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن برای تشویق مردم شهرستان به ثبت‌نام، پیش‌بینی شده است ضمن آنکه از مدیران برتر در زمینه ی سرشماری توسط استاندار خوزستان تقدیر خواهند شد.


 

شایان ذکر است مجتبی دیناروند مدیر اداره ی آموزش و پرورش شهرستان شوش قول مساعد داد که مدیران مدارس در سطح روستاها در صورت همکاری بخشداران ودهیاران نهایت تلاش خود را در این فرصت باقیمانده به کار خواهند گرفت تا اکثر روستاییان به روش اینترنتی در طرح سرشماری نفوس و مسکن 1395 ثبت نام کنند .


 

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست