05042024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۷۲۶1921

فرهنگ درخت کاری باید به یک فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود

فرماندار شهرستان شوش بر ضرورت تبدیل فرهنگ درخت کاری به عنوان یک فرهنگ عمومی در جامعه تاکیدکرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش "رضانجاتی" فرماندار این شهرستان در نشست نهضت سبز شهرستان شوش که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با  اشاره به اهمیت افزایش سرانه ی فضای سبز گفت: هرچه قدر که در راستای کاشت درختان و توجه به فضای سبز تلاش شود باز کم می باشد.

 

وی خواستار نهادینه شدن فرهنگ کاشت درخت در بین مردم شهرستان شوش شد وگفت: وجود انجمن های مردم نهاد می تواند کمک شایانی به این امر نماید.

 

"نجاتی"گفت: توجه به کاشت و حفاظت از درختان به عنوان یک سرمایه ی ملی باید مدنظر قرار گیرد چرا که،هرچه قدر در رابطه با درخت کار کنیم سرمایه را برای آینده گان رقم خواهیم زد.

 

فرماندار شهرستان شوش به وجود زمین های خالی در برخی از ادارات اشاره کرد وگفت: از این فضاهای خالی در جهت توسعه ی فضای سبز شهرستان و کاشت درختان مثمر استفاده شود.

 

وی بر کاشت درخت و توجه به فضای سبز منازل کوی مهر شهر شوش نیز تاکید کرد و گفت: انجمن های مردم نهاد با همکاری شهرداری و مردم منطقه نسبت به افزایش فضای سبز این مناطق تلاش کنند.

 

جلوگیری از قطع درختان، حرس درختان ،جلوگیری از ساخت سازهای غیر مجاز و همچنین شناسنامه کردن درختان از مهمترین موضوعات مطرح شده در نشست نهضت سبز شهرستان شوش بود.

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست