05042024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۸۲۴1966

دفتر کانون مداحان شوش افتتاح شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز دوشنبه 24آبان 1395 ساعت 11:10  در آستانه ی فرا رسیدن اربعین حسینی و با حضور سرپرست معاونت فرمانداری شهرستان شوش دفتر کانون مداحان افتتاح شد.

 

در این راستا بهروز حسنوند در گفت وگویی با شوش نیوز کلیه ی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را جهت عضویت در کانون به ثبت نام در سامانه ی طوبی فرا خواند .

 

به گزارش شوش نیوز ؛  رئیس کانون مداحان شهرستان شوش  ، از برادران و خواهران مداح و شاعر آیینی در سطح شهرستان شوش خواست:  در اولین فرصت، با مراجعه به نشانی tooba.tdm-ido.ir ثبت نام کنند. 

 

وی گفت: برای ثبت نام در سامانه طوبی باید فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه، کارت ملی، مدارک تحصیلی، عکس و مدارک مربوط به دوره های آموزشی گذارنده شده را همراه داشته باشند. 
رئیس کانون مداحان شوش افزود: پس از ثبت نام و تأیید کانون مداحان ، به صورت متمرکز و هماهنگ با سراسر کشور، برای مداحان و شاعران آیینی واجد شرایط کارت شناسایی صادر خواهد شد. 


 

حسنوند ادامه داد : براداران و خواهران برای اطلاعات بیشتر می توانند به کانون مداحان واقع در  اداره تبلیغات اسلامی خود مراجعه کنند.  

 

وی با اشاره به تأثیر والای مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) ضرورت قرار گرفتن تریبون مرثیه سرایی و نوحه خوانی در اختیار انسان های مومن، ولایتمدار، متعهد و تأثیر گذار جامعه، گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته در این راستا، ایجاد و راه اندازی سامانه طوبی برای شناسایی و ساماندهی مداحان است. 

 

رئیس کانون مداحان شهرستان شوش در خاتمه به شرایط عمومی مداحان اشاره کرد و گفت : « التزام عملي به ولايت فقيه ـ عدم سوء پيشه كيفري ـ حسن شهرت » شرایطی است که هر مداح و شاعر آئینی لازم است داشته باشد ضمن این که می بایست در شهرستان شوش سکونت داشته باشد .

 

شایان ذکر است در این مراسم ، علی سرپرست معاونت فرمانداری ، سرگرد عسکری جانشین فرماندهی نیروی انتظامی ، حجت الاسلام محمد جواد حسینوند رئیس اداره ی تبلیغات اسلامی ، سید قاسم داودی مسئول روابط عمومی شهرداری ، نماینده ی مرکز بهداشت و جمعی از مدیران هیئات مذهبی حضور داشتند .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست