05042024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۹۱۷2020

از روحانیون مبلغ در ماه محرم و صفر در شوش تجلیل به عمل آمد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز سه شنبه 16آذر1395 ساعت 10:25 دقیقه ، با یک ساعت و بیست وپنج دقیقه تأخیر ، به همت اداره ی تبلیغات اسلامی ، از روحانیون مبلغ در ماه محرم و صفر تجلیل به عمل آمد .

 

 

 

 

به گزارش شوش نیوز و با حضور آیت الله سید محمد امام ، امام جمعه ، حجت الاسلام عبدالرزاق عفری امام جمعه ی موقت ، مهندس رضا نجاتی فرماندار ، مهندس زمانی شهردار ، سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرماندهی نیروی انتظامی ، صادقی رئیس اداره ی اطلاعات ، حجت الاسلام محمد جواد حسینوند رئیس اداره ی تبلیغات اسلامی ، شریف احمدی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی ، رحیم خانی معاونت اداره ی آموزش و پرورشی و حجت الاسلام عبدالحسین چنانی رئیس حوزه ی علمیه ی امام محمد باقر(ع) در مسجد حوزه ی علمیه از روحانیون مبلغ ماه محرم و صفر در حوزه ی شهری و روستایی تجلیل به عمل آمد .

 

امام جمعه ی شهرستان شوش حوزه ی علمیه ی امام محمد باقر(ع) شهرستان شوش را را یکی از موفق ترین حوزه ها از دید هیئت مدیره ی حوزه ی علمیه ی قم دانست و در این زمینه گفت : خوشبختانه حوزه ی علمیه ی امام محمدباقر(ع) از نظر پرورش روحانی و معرفی عالم حتی به خارج از کشور موفق  بوده که به عنوان مثال می توان به حضور حجت الاسلام سید حسن نجات در استان آروشا یکی از استان‌های کشور تانزانیا است و شهر آروشا نیز مرکز این استان بوده و یکی از بزرگترین شهرهای این استان می‌باشد. اشاره می کنم .


 

وی بااشاره به اینکه روحانیون برای تبیین اهداف ائمه اطهار(ع) یک راهبرد اساسی هستند، افزود: استفاده از ماه محرم و صفر برای تبیین مبانی دینی و رسالت مسلمانان بسیار مهم است که در این عرصه ماموریت مبلغان بسیار تاثیرگذار است.

 

مهندس نجاتی فرماندار شهرستان شوش ضمن تقدیر از اداره ی تبلیغات اسلامی و حوزه ی علمیه ی امام محمدباقر(ع) گفت : هر ما در هر مراسمی به روحانیت برای مناسبت های مذهبی توجه داشتیم و مؤلفه ها را مد نظر داشتیم ، سال موفقی راپشت سر گذاشتیم و تجلیل از روحانیون مبلغ کاری بسیار پسندیده برای بالا بردن انگیزه ی این قشر در سال های آینده است .


 

حسینوند رئیس اداره ی تبلیغات اسلامی شهرستان شوش نیز  با بیان این که از این تعداد 70 نفر مبلغه و 100 نفر مبلغ هستند افزود: این افراد با حضور در نقاط مختلف حوزه ی شهری و روستایی شهرستان شوش  به تبیین معارف ارزشمند اهل بیت (ع) و فلسفه عاشورا و قیام امام حسین (ع) و دهه آخر صفر پرداختند و امروز در پایان این مراسم از آنها تجلیل به عمل خواهد آمد .


 

در پایان از روحانیون مبلغ تجلیل به عمل آمد .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست