05182024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۱۱۰۵2135

فراخوان چهره شناسی با دیدن عکس به مناسبت دهه ی مبارک فجر

پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز هم چون دو سال گذشته به مناسبت دهه ی مبارک فجر ، در نظر دارد سومین مسابقه ی چهره شناسی را برگزار کند .

به گزارش روابط عمومی پایگاه خبری تحلیلی شوش ؛ از روز سه شنبه 12 بهمن 1395 هم زمان با بازگشت حضرت امام خمینی(ع) به ایران و آغاز دهه ی مبارک فجر تا روز جمعه 22 بهمن 1395 هر شب تصویر دو شخصیت از شهروندان شوشی در همین پایگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد و مخاطبین شوش نیوز ، در صورتی که تصاویر را حداکثر بعد از 48 ساعت شناسایی کنند با ارائه ی شماره ی عکس و هم چنین مشخصات شناسنامه ای ، کد ملی و شماره تلفن به آدرس پست الکترونیکی : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  در این مسابقه ی چهره شناسی شرکت نموده و در صورت درست بودن پاسخ به قید قرعه هرشب برای هر عکس به یک برنده هدیه داده می شود و باید گفت که هر شب دو عکس در معرض دید مخاطبین  قرار می گیرد و با این توضیح یعنی هر شب دو/2 نفر برنده داریم .

شایان ذکر است تصاویر از شخصیت هایی انتخاب می شود که جز افرادی باشند که در راهپیمایی های شهرستان شوش شرکت کرده باشند ، یا از شهداء و یادگاران هشت سال دفاع مقدس این دیار هستند و یا از ورزشکاران قبل از انقلاب اسلامی و یا دهه های 60 و 70 باشند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 09350679820 تماس برقرار نمائید .


لازم به توضیح است بستگان و اقوام و کلا اشخاصی که نام خانوادگی آنها با تصاویر شباهت داشته باشد در صورتی که حتی پاسخ صحیح را داده باشد از لیست قرعه کشی حذف می شود . مثلاً اگر صاحب عکس فردی به نام علی غضنفری باشد فردی با این نام خانوادگی برای شناسایی این عکس نمی تواند در مسابقه شرکت کند .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست