05182024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۱۱۲۱2185

اولین یادواره ی شهدای ورزشکار پاسدار و بسیج دانش آموزی شهرستان شوش برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز سه شنبه 19بهمن 1395 ساعت 19:30 اولین یادواره ی شهدای ورزشکار پاسدار و دانش آموزی شهرستان شوش با حضور جمعی از سرداران هشت سال دفاع مقدس استان خوزستان ، فرماندهی اطلاعات و عملیات سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در سالن امور تربیتی شوش برگزار شد .

 

به گزارش شوش نیوز ؛ سرگرد کریم بابایی فرماندهی ناحیه ی مقاومت بسیج ضمن خیر مقدم به حاضرین در یادواره و عرض تبریم به مناسبت دهه ی مبارک فجر ، از محمود خانی مسئول ورزش ناحیه ی بسیج به خاطر برگزاری این جلسه قدردانی نمود و در ادامه اظهار داشت : امیدوارم که بتوانیم این انقلاب را با عزت و اقتدار به صاحب اصلی اش حضرت ولیعصر(عج) تحویل دهیم .

 

وی در ادامه یاد و خاطره ی شهداء را گرامی داشت و در این راستا عنوان نمود : گرامی داشتن 612 شهید شهرستان شوش و خصوصاً 27 شهید پاسدار و 108 بسیجی ورزشکار کاری است که امروز به مناسبت دهه ی مبارک فجر تدارک دیده شده و امیدوارم آن طور که در شأن این عزیزان است برگزار شود .

 

وی در ادامه به رمز و راز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت : وحدت کلمه بین مردم ، رهنمودهای حکیمانه ی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) رمز موفقیت بود و این مؤلفه ها توأم بود با ایستادگی و مقاومت ملت سرافراز ایران و رمز بقاء انقلاب هم وحدت و ایستادگی ملت است .

 

وی افزود : اگر اسلام ، قرآن و معنویت توأم با ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان قسم خورده ی انقلاب باشد می توانیم از تمام چالش ها و موانع با موفقیت عبور کنیم و آن چه امروز نیاز همه است تبعیت و التزام عملی و تئوری از ولایت مطلقه ی فقیه و حرکت در مسیر انقلاب اسلامی و برای رسیدن به اهداف بالای انقلاب و رساندن آن به دستان با برکت ولیعصر(عج) است . امیدواریم که خداوند متعال این امانت بزرگ یعنی انقلاب اسلامی را که به ما ارزانی داشته است به دستان صاحب اصلی اش برسانیم .


 

مسئول دفتر ولایت فقیه در سپاه ولیعصر(عج) سخنان خود با نام شهداء آغاز کرد و تصریح نمود : بسم رب الشهدا و الصدیقین ، به نام شهدایی که رفتن و با نثار خون خود درس عشق و ایثار ، از خود گذشتگی ولایت مداری  و شهادت را به همه ی جهانیان نشان دادند .


 

وی در ادامه به مأموریت ولایت پرداخت و اظهار داشت : اگر بعد از 38 سال عزت مند شدیم ، اگر کانون بیداری اسلامی نسبت به همه ی جهانیان و جنبش های آزادی بخش بشری شدیم ، همه ی این ها دستاوردهای ظاهری و صورت انقلاب است ، اما ماهیت انقلاب ، آن محتویات ، مفاهیم و واژگانی است که بار معنایی سنگین و محکم دارد و اساساًفلسفه ی وجودی آفرینش و به کرات علمای عالم از آدم تا خاتم و از خاتم تا آخر عالم ، به استشهادات قرآنی و این مفاهیم ، مؤلفه ها ، محتویات ، واژگان ، گفت و گوها ، تماماً تأکید دارند و در مجموع صحبت از فرهنگ ایثار و شهادت است .

 

در پایان از خانواده های 27 پاسدار ورزشکار با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست