05182024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۱۲۱۹2275

زنگ نیکوکاری در دبیرستان دخترانه ی ام البنین(ع) شوش نواخته شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 8:30 صبح روز چهارشنبه 18 اسفند 1395 زنگ نیکوکاری به دست معاونت فرمانداری شهرستان شوش  در دبیرستان دخترانه ی ام البنین(ع) نواخته شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ با تقاضای کمیته ی امداد امام خمینی(ره) و موافقت اداره ی آموزش و پرورش شهرستان شوش و سازمان بسیج دانش آموزی ، زنگ نیکوکاری به صورت نمادین توسط عبدالحسن آل کثیر معاونت فرمانداری نواخته شد .

در این مراسم حجت الاسلام حسینوند رئیس اداره ی تبلیغات اسلامی شهرستان شوش ضمن تقدیر و تشکر از مردم ولایتمدار شوش که شادی های خود را با بی بضاعت ها تقسیم می کنند اظهار داشت : انتظار می رود مردم در آستانه سال نو با کمک های نقدی و غیرنقدی خود در جشن نیکوکاری، لبخند شادی را بر لبان افراد نیازمند جامعه به ویژه کودکان و دانش آموزان جاری کنند.


وی با اشاره به اینکه امسال شعار جشن نیکوکاری همدلی، شکوه و مهربانی است افزود: مردم نوع دوست شهرستان شوش در این چند روزباقیمانده کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به نززدیک ترین پایگاه ها و یا صندوق هایی که در مصلای نماز جمعه و یا گلزار شهداء مستقر می شود تحویل دهند  


در پایان این مراسم مسئولین ، فرهنگیان و دانش آموزان به همت و توان خود مبالغی را در صندوقی که به همین منظور تدارک دیده شده بود واریز کردند .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست