05182024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۱۰۹2331

شوش،نوروز96رضایت و نارضایتی

به قلم استاد جعفر دیناروند

رئیس کارگروه تخصصی امور اجتماعی اتاق فکر انجمن روزنامه نگاران

امروزچهارشنبه 9 فروردین 1396 ساعت 21 برای تهیه ی گزارش از ستاد نوروزی فرهنگیان واقع در خیابان امام صادق(هنرستان امیرکبیر)به منظور انعکاس « رضایت یا نارضایتی» وارد محوطه ی فعالیت های آن شدم.انواع تابلوهای راهنما و چیدمان زیبا حاکی از نظم و برنامه ریزی قبلی بود.

ابتدا از مسافرینی که بیرون از محوطه آماده اسکان بودند پرسیدم که میزان رضایت چگونه بود.هیچ موردی از نارضایتی نبود.مسافرانی که نظر دادند از استان های « آذربایجان غربی ،البرز ،تهران ،لرستان ، ایلام و شهرستان ورامین از توابع استان تهران » بودند.بررسی ها نشان داد که وظایف اعضاء تعریف شده و ارگان هایی مانند « نیروی انتظامی و فرمانداری» همکاری لازم را داشته اند.

نرخ های اسکان برای هر نفر فرهنگی تا ده صبح فردا در دو گروه الف و ب 24500و18000تومان و برای کارکنان دولت 42000و35000و برای مشاغل آزاد66000و51000تومان بود.


اعضای ستاد گاه تا چهار صبح پذیرای مسافرین هستند.کارها تقسیم شده و نظم بسیار خوب بود.انواع بازرسی ها انجام می گیرد و حدود 10 نفر مستقیم حضور دارند.با مسافرینی که صحبت شد همه در حال برگشت بودند.تا زمان تهیه ی گزارش 4000خانوار و 13900نفر مراجعه و اسکان یافته بودند.

بروشورهایی در معرفی شوش به مراجعه کنندگان داده می شد که از طریق میراث فرهنگی آماده شده بود.تنها یک مورد از نقشه ی مدارس به وسیله ی آموزش و پرورش تهیه گردیده بود.کل مدارس تحت پوشش49مدرسه که در نقشه کاملا معین می شد.


در مورد نارضایتی تنها یک موضوع منعکس گردید و آن گله مندی بعضی از مسافرین به دلیل دوری از مرکز بود که با بررسی معین شد که این مسافرین زمانی وارد می شدند که دیر وقت و مدارس نزدیک پر شده بود.گله مندی اعضای ستاد در یک مورد هن قابل طرح است و آن گنجایش کلاس ها بود که بعضی از مسافرین درخواست افزودن افراد بیستر در کلاس ها را داشتند.مجموعه ی فعالیت ها مثبت و رضایت بالا بود اما در این بررسی اشکال دیگری که سال های قبل وچود داشت پا برجا بود و آن عدم وجود کتب معرف شوش به عنوان فعال فرهنگی بود.انواع کتاب هایی که فرزندان شوش نگاشته اند می توانست توانمندی های فکری شوش را بیشتر منعکس کند.

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست