05182024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۱۲۱2359

به یاد پدران ، پناهگاه امن زندگی

به قلم ـ عباس کرم الهی

فردا سه شنبه 22 فروردین 1396 مصادف است با 13 رجب 1438 هجری قمری ؛ یعنی ولادت با سعادت امام علی(ع) مرد عدل و عدالت ؛ آغاز ایام البیض(اعتکاف ) ـ روز پدر ، مرد و روز زمین پاک و من به عنوان مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز برای پدران ، این پناهگاه امن زندگی متن زیر را تقدیم آنها می نمایم .

 می‏ خواستم درباره‏ات بنویسم؛ گفتم: یداللّهی؛ دیدم، علی است. گفتم نان‏ آور شبانه کوچه‏ های دلم هستی؛ دیدم علی است. خلوص تو در عشق ورزیدن را نوشتم و روح تو را از هر طرف پیمودم، به علی رسیدم. آن‏گاه، دریافتم که تو، نور جدا شده‏ ای از آفتاب علی هستی، تا از پنجره هر خانه‏ ای، هستی را گرما ببخشی ؛ و این‏گونه بود که علی (ع) ، نماینده خدا و رسول اکرم(ص) شد و تو، نماینده علی (ع) در خانه ، در جامعه ی به وسعت ایران ، خوزستان و شهرستان شوش ، تو را  خدا و علی(ع) به خانواده هدیه داد و شانه هایت ستون محکم و امنی برای همسر و فرزندان ؛ آیا دست در دستانم می گذاری ای پدر تا مهرت در کوچه ی رگ هایم قوت قلبم باشد در برابر توفان های بی رحم ؟ تو مثل کوه در مقابل مشکلات زندگی ایستاده ای ، سختی را به جان می خری تا لبخند پدرانه ات بر روی لب فرزندان و  همسرت بنشیند ، احساس آرامش کنند . آسمان همواتره بوسه بر پیشانی بلندت می زند و تو را برای زندگی الگوی خانواده ی گرمت قرار می دهد ، آفرین بر تو و کلیه ی پدران و مردان واقعی که برای خانواده ی خویش پناهگاهی امن و برای جوانان در جامعه مقابل ناهنجاری ها سپری قوی هستی .


میلاد مولی الموحدین،امیرالمومنین،یگانه مولود کعبه، مرد عدل و عدالت و گذشت ،حضرت علی ابن ابیطالب(ع) وروز پدر و مرد به شما بهترین مرد شوشی  مبارک باد.

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست