05022024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۲۰۴۱۸4945

شوش رفع یک نیاز

به قلم ـ استاد جعفر دیناروند

با تلاش و کوشش جمعی از فرزندان شوش و همکاری صمیمانه شهرداری شوش ، شورای اسلامی شهرشوش و فرمانداری کار احداث مجتمع چند منظوره قاصدک خلیج فارس شوش آغاز گردید.

با تلاش و کوشش جمعی از فرزندان شوش از جمله « عادل محمدی و یاسین ستاری فر» و همکاری مهندس سید عبدالحسین حسینی شهردار شوش ، شورای اسلامی شهر و مهندس محمود عیدانی سرپرست فرمانداری شهرستان شوش کار احداث مجتمع چند منظوره قاصدک خلیج فارس شوش آغاز گردید.

در این پروژه  که دارای جنبه های مختلف « تجاری ، تفریحی ، ورزشی ، سینمایی و فرهنگی» است که در زمین به مساحت زیر بنایی ۳۳۰۰متر مربع واقع در ساختمان قدیم شهرداری شوش قرار دارد،در حال استقرارکارگاه به وسیله ی پیمانکار این پروژه ی عظیم است.

تلاشی که  در طی آن مردم شهر شهیدان گمنام و شهرک ها و روستا های اطراف بلکه سایر شهرهای می تواند از امکانات آن بهره مند شوند ، تمام مراحل اولیه خود را پیموده است. این مجتمع به وسیله شرکت هلدینگ خلیج فارس جنوب که دفتر آن واقع در میدان هفت تیر مستقر است، ساخته و در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت. پروژه ای که بدون شک ، حاصل تفکر و اندیشمندی دلسوزان این شهر برای رفع مشکلات فرهنگی و پر کردن اوقات فراغت به خصوص جوانان است.


همکاری ، همدلی و صمیمیت دست اندرکاران ، از آغاز طرح نقشه برداری الگوسازی ومدل یابی آن تا به امروز به طور واضح ، نمایان گشت. این پروژه ی بزرگ ، در آینده ای نزدیک باعث «زیبایی شهر ، جذب گردشگران و ایرانگردان از سایر نقاط جهان و ایران ، توسعه فرهنگی و جذب سرمایه های سرگردان و در نتیجه پیشرفت اقتصادی شهر» خواهد شد.همکاری و همراهی همه ی  شهروندان و انتظار مسئولین این پروژه است.(شهری آباد و زیبا برای همه ی شوشی ها )

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست