03192024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۰۱۲۶3996

پویش دکلمه ی شعر در خانه به مناسبت مبارزه با کرونا در شوش برگزار می شود

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ساعت 11 صبح روز سه شنبه 26 فروردین ماه1399 طی یک گفتگوی تلفنی از برگزاری پویش دکلمه ی شعر در خانه توسط انجمن شعر فارسی خبر داد .

به گزارش شوش نیوز، رضا ذاکری با اعلام این خبر گفت: انجمن شعر فارسی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش «مسابقه ی پویش دکلمه ی شعر در خانه در فضای مجازی» را با سرایش شعر و محوریت های قرنطینه در قابل «ویروس کرونا ـ کادر پزشکی ـ کادر پرستاری و منجی» برگزار می کند.

وی  با اشاره به شرایط شرکت در این مسابقه افزود : این مسابقه  در دو رده ی سنی« بزرگسالان و نوجوانان »به تفکیک برای بزرگسالان موضوع های « ویروس کرونا ـ کادر پزشکی ـ کادر پرستاری و منجی» و برای نوجوانان« حفظ شعر از شاعران کهن چون(فردوسی ـ سعدی ـ حافظ ـ مولوی و....) ـ شاعران معاصر ـ صحیح و صحیح خوانی » در فضای مجازی از امروز آغاز می شود .


رضا ذاکری در ادامه تصریح نمود : نوجوانان می توانند  آثار خود را به صورت ویدئویی یک دقیقه ای  و همچنین بزرگسالان آثار خود را در قالب یک اثر از طریق فضای مجازی واتساپ به شماره ی تلفن همراه 09163445322 حداکثر تا روز چهارشنبه 10 اردیبهشت ماه1399 هم زمان با روز ملی خلیج همیشه فارس ارسال نمایند  ؛ این آثار توسط داوران مورد بررسی قرار می گیرند  و به برندگان جوایز نفیسی اهدا  می گردد .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست