05172024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۱۲۱2360

دوبانوی شوشی در چهارمین روز در امر خداپسندانه ی خرید دوربین سهیم شدند

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

در چهارمین روز از اعلام رسمی سرقت دوربین عکاسی دیجیتال پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز و در شب ولادت با سعادت امر مرد عدل و عدالت امام علی(ع) و روز پدر و مرد ، دو بانوی دیگر شوشی با واریز نمودن 200هزار تومان در این امر خداپسندانه سهیم شدند .

دکتر راضیه هاشمیان با توجه به این که در تلاش است تا دوستان خود را نیز تشویق به سهیم شدن در این امر خداپسندانه نماید ، امشب با واریز نمودن 100 هزار تومان شخصاً سهیم شد .

شایان ذکر است دکتر راضیه ی هاشمیان در حال حاضر رئیس کارگروه تخصصی امور علم و صنعت اتاق فکر انجمن روزنامه نگاران  می باشد .

دومین بانویی که با واریز نمودن 100 هزار تومان سهیم شد ، فائقه شیرک یکی از خیرین شوش که در انجمن های روزنامه نگاران ـ تالاسمی ـ ناشنوایان ـ بیماران سرطانی و ... عضو است و همیشه در کارهای خدا پسندانه شرکت می کند .

امروز حرکتی بسیار زیبا از این بانوی خیر مشاهده کرده که بی انصافی است آن را منتشر نکنم ، در حالی که به اتفاق رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و جانشین ایشان نشسته بودیم ؛ فائقه شیرک با یک بسته شیرینی از نوع تر و مرغوب وارد شد و بسته ی شیرینی را مستقیما به طرف من که از نظر سنی دو نفر دیگر بزرگ تر بودم و حق استادی نیز گردنش داشتم «هر چند با تلاش خودش مدرک کارشناسی روزنامه نگاری را اخذ نموده است» آمد و گفت : « استادروزت مبارک.»  ـ این حرکت بسیار زیبا  خستگی را از تن من خارج نمود ، البته از دیگر یاران صدیق ، وفادار ، تلاشگرم در پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز که در گذشته شاهد چنین حرکاتی از آنها بوده ام  می توان به « داریوش پارسا ـ منوچهر کرد ـ احمد معین ـ محمدرضا مهرابی ـ اسماعیل واهبی ـ مینا جمشیدی ـ فروغ پور احمدی ـ علیه حلقه سیمین و..... » اشاره کرد کرد . البته تعدادی دیگر را هم به یاد دارم ولی چون برای داوطلبی شورای اسلامی شهر و روستا کاندید شده ام از گفتن نام آنها صرف نظر می کنم .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست