05172024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۲۱۸2410

داریوش پارسا از ریاست انجمن روزنامه نگاران شوش استعفاء داد

مهدی کرم الهی ـ خبرنگار شوش نیوز

در حالی که صبح روز یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش طی حکمی داریوش پارسا را به عنوان رئیس انجمن روزنامه نگاران منصوب کرده بود اما کمتر از 12 ساعت این ابلاغ با استعفاء رو به رو شد .

به گزارش شوش نیوز ، پس از این که مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز پیام تبریکی به خاطر این انتصاب از طریق فضای مجازی به داریوش پارسا ارسال کرده بود ، اما ایشان به جای این که تشکر کند ، این پیام را ارسال نمود : « لطفا در شوش نیوز منعکس کنید ؛ داریوش پارسا به علت  مشکلات مریضی و مشکلات شخصی که دارم استعفای خود را از رئیس انجمن روزنامه نگاران و هیئت مدیره  اعلام می کنم و از اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای هیئت مدیره هم تشکر می کنم که به من این حقیر  اعتماد داشته و مرا به عنوان رئیس انجمن روزنامه نگاران تا اسفند 1396 که مرحله ی بعدی انتخابات است منصوب نمودند .» پایگاه خبری تحلیلی شوش این خبر را منتشر نکرد تا اعلام وضعیت از اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش شود و به همین منظور با شریف احمدی رئیس اداره از طریق فضای مجازی موضوع در میان گذاشته شد که ایشان اعلام نمود که متن استعفاء را منتشر کنید .

 حال باید به انتظار نشست که امروز سه شنبه 19 اردیبهشت 1396چه فرد دیگری به عنوان رئیس انجمن روزنامه نگاران منصوب می شود . آیا مجددا عباس کرم الهی به عنوان رئیس انجمن روزنامه نگاران معرفی می شود ؟ آیا یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره این مسئولیت را تقبل خواهد کرد ؟ پاسخ این سئوال را ظرف مدت 24 ساعت آینده طی مصاحبه ای که با رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش خواهیم داشت از همین پایگاه خبری تحلیلی دنبال کنید .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست