05062024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۷۱۹2719

اولین جلسه ی رسمی هیئت مدیره و بازرسان انجمن روزنامه نگاران شهرستان شوش برگزار شد

مهدی کرم الهی ـ خبرنگار شوش نیوز

ساعت 14 روز چهارشنبه 19مهرماه1396 اولین جلسه ی رسمی هیئت مدیره و بازرسان انجمن روزنامه نگاران شهرستان شوش با حضورپنج نفر از اعضای هیئت مدیره و سربازرس در دفتر این انجمن واقع در اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ رئیس انجمن روزنامه نگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت سوگواری های محرم ، تبریک هفته ی نیروی انتظامی و سپاس گذاری از حضور اکثریت اعضای هیئت مدیره ؛ گزارشی پیرامون  انتقال دفتر انجمن روزنامه نگاران از تالار نیایش به اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی را تشریح نمود و در این خصوص عنوان نمود : وقتی که امیر هوشنگ باباپور پیمانکار تالار نیایش اعلام کرده بود که انجمن های فرهنگی و هنری می بایست قرارداد مالی بسته و ماهانه اجاره ی محل اسکان را پرداخت کنند ؛ فاطمه ی دیناروند سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان شوش سنگ تمام گذاشت و طبق قولی که داده بود با انتقال انجمن روزنامه نگاران به اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی موافقت نمود که جا دارد از ایشان تقدیر ویژه به عمل آیند .

وی در ادامه گزارشی از عملکرد یک ماهه قبل از دریافت اعتبارنامه ها را تشریح نمود و اظهار داشت : ما برای کلیه ی اعضایی که حق عضویت خود را پرداخت کرده و فیش آن را به انجمن روزنامه نگاران ارائه نموده اند کارت عضویت صادر کرده و در اولین فرصت کارت های صادر شده به آنها تحویل داده می شود .


 

سرانجام پس از بحث و بررسی و تبادل نظر تصمیمات زیر مصوب شود :

1 ـ مقرر گردید که انجمن روزنامه نگاران کلیه ی خبرنگاران فعال را ساماندهی کند

2 ـ مقررگردید برای اعضایی کارت عضویت صادر شود که مدارک مورد نیاز را تحویل داده و حق عضویت را پرداخت نمایند .

3 ـ مقرر گردید که هیئت مدیره و بازرسان انجمن روزنامه نگاران در اولین فرصت دیدارهای جداگانه ای با «رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ فرماندار ـ امام جمعه ـ نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی ، شهردار و شورای اسلامی شهر داشته باشد .

4 ـ مقرر گردید با توجه به انصراف خانم ابتسام چنانی بازرس  ، خانم معصومه ی شیخی زاده نفر اول علی البدال جایگزین وی شود .

5 ـ مقرر گردید که روز جمعه 28مهرماه از ساعت 9 صبح الی 11 دومین جلسه ی هیئت مدیره و بازرسان به منظور بازنگری اساسنامه برگزار شود .


شایان ذکر است در این جلسه فائقه شیرک مسئول روابط عمومی هیئت مدیره ی انجمن روزنامه نگاران یک دستگاه ساعت دیواری را به دفتر انجمن اهدا نمود .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست