05032024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۱۱۰۶4137

رئیس اداره ی تبلیغات اسلامی با سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار نمود

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به منظور برقراری تعامل مجدد بین دستگاه های فرهنگی رئیس اداره ی تبلیغات اسلامی شهرستان شوش و هیئت همراه با سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفتگو نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛ساعت 11 صبح روز دوشنبه 6  بهمن ماه1399 «حجت الاسلام شیخ عارف آل کثیر رئیس اداره ی تبلیغات اسلامی شهرستان شوش به همراه مهدی خنیفر مسئول روابط عمومی ، حبیب چنانی رئیس کانون مداحان و شاعران آئینی» با حضور در اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی ، انتصاب مهدی عارف را تبریک گفتند .

حجت الاسلام شیخ عارف آل کثیر در این راستا  یادآور شد : اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از دستگاه هایی است که برای ترویج هنر دینی و اسلامی موفق بوده و کارنامه ی قابل توجهی دارد .


وی افزود : در گذشته بین اداره ی تبلیغات اسلامی و اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پیشبرد برنامه ها تعامل بوده و از این به بعدهم انتظار داریم این تعامل مستحکم تر شود .

مهدی عارف سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ضمن قدردانی از حجت الاسلام شیخ عارف آل کثیر با تاکید بر تعامل بیش از پیش اداره یتبلیغات اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: حضور حماسی مردم در مناسبت‌های مختلف انقلابی و اسلامی مرهون وحدتی است که دستگاه های اجرایی شهرستان دارند و امیدواریم تعامل میان این دو دستگاه «  فرهنگی ، اسلامی و انقلابی» نیز بیش از پیش رونق گیرد.

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست