05182024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۴۰۸1016

جلسه ی ساماندهی گروه تئاتر اندیشه شهرستان شوش برگزار شد

کریم ستاوی ـ خبرنگار شوش نیوز

روز دوشنبه 8 تیرماه 1394 ساعت 22 جلسه ی ساماندهی گروه تئاتر اندیشه شهرستان شوش با حضور شریف احمدی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی ، محمد دیناروند کاشناس تئاتر ، رضاطاهری رئیس انجمن هنرهای نمایشی و اعضای فعال گروه در دفتر انجمن روزنامه نگاران برگزار شد .

 

 

 

 

شریف احمدی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ، ضمن تقدیر از عباس کرم الهی مدیر و رئیس هیئت مدیره ی گروه تئاتر اندیشه به خاطر تدارک دیدن این جلسه عنوان نمود : برگزاری چنین جلساتی باعث خواهد شد که بین هنرمندان همدلی و همزبانی به وجود آید و گروه تئاتر اندیشه همیشه پیش قدمی خود را نشان داده و امیدوارم که سایر گروه ها همانند این گروه ساماندهی شوند .

 

محمددیناروند کارشناس تئاتر اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش به خاطر دعوت مدیر گروه تئاتر اندیشه تشکر کردو اظهار داشت : شروع کار خود را در این جلسه به فال نیک می گیرم و امیدوارم در کنار بزرگان تئاتر شوش خاطرات شیرینی را در کارنامه ی هنری خود داشته باشم .

 

رضا طاهری رئیس انجمن هنرهای نمایشی  نیز مراتب تشکر خود از عباس کرم الهی را به عمل آورد و در خصوص ساماندهی گروه تئاتر اندیشه تصریح نمود : در دوره ی قبلی علاوه بر فعالیت هایی که داشتیم ، نواقصی هم توسط بزرگان و پیشکسوتان تئاتر به ما در میان گذاشته شد و در این دوره تصمیم گرفته ایم که نواقص را بر طرف کنیم و در این راستا به عنوان آغاز  طی حکمی عباس کرم الهی را به عنوان  مسئول اتاق فکر انجمن هنرهای نمایشی به مدت یک سال منصوب می نمایم .

 

وی ساماندهی گروه تئاتر اندیشه  را حرکتی شایسته دانست و در این راستا  خاطرنشان کرد : هر گروه می بایست دارای شناسنامه باشد و هیئت مدیره ی آن موروثی نباشد همین حرکتی که گروه تئاتر اندیشه انجام داد تا ما بدانیم چه کسانی هیئت مدیره و چه کسانی اعضای کدام گروه هستند .


 

عباس کرم الهی مدیر و رئیس هیئت مدیره گروه تئاتر اندیشه ضمن تقدیر و تشکر از حضور دعوت شدگان پیرامون دلایل ساماندهی گروه اظهار داشت : در دوره ی قبلی با توجه به این که هیئت مدیره داشتیم اما  بعضی از آنها را با پنگ دندان تا پایان دوره نگه داشتیم و در اکثر جلسات تصمیم گیری حضور نداشتند و لذا چون گروه ما دارای اساسنامه می باشد هر دوسال یک بار اعضای هیئت مدیره به صلاحدید من یا به صورت انتخابی و یا انتصابی برگزیده می شود و امشب چون دوره ی اول به اتمام رسید این جلسه را برگزار کردیم تا هیئت مدیره ، بازرسان و مسئولین کارگروه ها را معرفی کنیم .


 

احکام به شرح زیر اهدا شدند :

 

1 ـ داریوش پارسا به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره

 

2ـ میلاد دیناروند به عنوان خزانه دار

 

3 ـ فرشته پورصفر به عنوان منشی هیئت مدیره

 

4 ـ فرزاد پارسا نژاد به عنوان مسئول کمیته ی انضباطی و عضو شورای بازبینی گروه

 

5 ـ محمد ضمدی به عنوان مسئول روابط عمومی گروه

 

6 ـ مونا لیاقتمند به عنوان عضو ثابت هیئت مدیره

 

7 ـ علیرضا کریمی به عنوان مشاور هنری گروه

 

8 ـ علی طالبی به عنوان طراح صحنه ـ بنر ـ بروشور ـ پوستر و لوگوی گروه

 

9 ـ قاسم لطیف به عنوان مسئول کارگروه تولید نمایش مذهبی در بخش میدانی و محیط باز و عضو شورای بازبینی گروه

 

10 ـ جواد سرخه به عنوان مسئول کارگروه تولید نمایش مذهبی در بخش صحنه ای

 

11 ـ فاطمه مولایی به عنوان مسئول کارگروه تولید نمایش کودک و عروسکی و عضو شورای بازبینی گروه

 

12 ـ مصطفی کرمی به عنوان مسئول کارگروه تولید نمایش های طنز صحنه ای و محیط باز

 

13 ـ مهدی شوهانی به عنوان مسئول کارگروه تولید نمایش های خیابانی

 

14 ـ مصطفی عمله به عنوان عضو شورای بازبینی گروه

 

15 ـ حسین نجاتی به عنوان آهنگ ساز گروه

 

شایان ذکر است عباس کرم الهی مدیر و رئیس هیئت مدیره به عنوان مسئول کارگروه تولید نمایش های دفاع مقدس و بومی محلی و عضو شورای بازبینی گروه انجام وظیفه می نماید .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست