05182024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۴۲۰1038

انجمن هنرهای نمایشی استانها انتخاباتی می شود

خداداد رضایی ـ خبرنگار شوش نیوز در استان بوشهر

جهانشیر یار احمدی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر در جمع هنرمندان تئاتر در محیط  مجازی از برگزاری انتخابات انجمن هنرهای نمایشی در سطح استان ها خبر داد .

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار شوش نیوز در استان بوشهر ؛ رئیس انجمن هنرهای نمایشی این استان از آخرین ویرایش اساسنامه جدید انجمن هنرهای نمایشی کشور خبر داد و عنوان نمود :  به زودی در دستور کار انجمن ها قرار خواهد گرفت . ایشان به بعضی موارد که در این اساسنامه بر روی آن تاکید شده ، اشاره نمودند :

 

ـ تاکید بر گروه محوری در تئاتر کشور:

 

از این به بعد گروه های ریشه دار و دارای حداقل 20 سال سابقه ی فعالیت مستمر در اولویت تولید نمایش هستند و سایر گروه ها در اولویت های دوم و سوم قرار می گیرند .

 

ـ انجمن استانها انتخاباتی می شود:

 

هیئت مدیر انجمن های هنرهای نمایشی در سطح استان ها به صورت انتخاباتی برگزار می شوند و مدیران و سرپرستان گروه های نمایشی با سابقه ی 20 سال به بالا می توانند داوطلب رئیس یا عضو هیئت مدیره شوند . ـ انتخابات را صرفا گروه های ثبت شده و یا دارای اساسنامه در سطح شهرستان ها  انجام خواهند داد.

 

گروه های نمایشی دارای شماره ثبت و یا دارای اساسنامه در سطح شهرستان ها می بایست هر دو سال یک بار با تشکیل مجمع عمومی انتخابات هیئت مدیره را برگزار نماید .

 

ـ تعداد هیئت رئیسه انجمن استانها بستگی به تعداد گروههای ثیت شده  متغییر خواهد بود.( تا 20 گروه ثبت شده تعداد هیئت رئیسه 3 نفر و بالاتر از 20 نفر تعداد هیئت رئیسه 5 نفر خواهد بود)

 

ـ هر شهرستانی تعداد گروههای ثبت شده  و یا دارای اساسنامه ی آن به 5 گروه  رسیده باشد  می تواند انجمن نمایش داشته باشد و به صورت انتخاباتی و با حضور گروههای ثبت شده آن شهرستان انجام شود در غیر این صورت به شکل فعلی با هماهنگی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان و رئیس ارشاد آن شهرستان نصوب  می گردد.

 

سامانه ساماندهی گروههای نمایشی کشور به زودی بازگشایی خواهد شد و گروههای که تا به حال ثبت نکرده اند ، می توانند گروههای خود را ثبت کنند.( اولویت اول با گروه هایی است که پروانه موقت داشته اند و نتوانسته اند پروانه ی دائم اخذ کنند )

 

ـ از سال آینده (1395 )  صرفا گروههایی می توانند در جشنواره فجر شرکت کنند که پرونده ثبت شده داشته باشند.

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست