05182024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۶۲۸1207

سحرگاه روز شنبه 28 شهریور94 حسین یلالی ، نویسنده کارگردان و بازیگر وطنزپرداز شوش به خاطر درگشت والده عذار دار شد

به قلم ـ عباس کرم الهی

سحرگاه روز شنبه 28  شهریور94  والده ی حسین یلالی که مدتها بر اثر بیماری رنج می برد  مبتلا شده بود و تحت مداوا قرار داشت ، دارفانی را وداع گفت.

 

 

 حسین یلالی معلمی دلسوز  ، نویسنده ، کارگردان و بازیگر نمایش های کوتاه و بلند شهرستان شوش که فعالیت که را بیش از 3 دهه ی قبل در منطقه ی صنعتی هفت تپه آغاز نمود و تاکنون نیز به فعالیت خود ادامه داده است ، نمایش های مختلفی نظیر « مسافرخانه ـ زایشگاه شانس ـ ایستگاه ـ ازدواج اینترنتی و .... » نوشته و کار نموده و خود نیز در آنها ایفای نقش داشته است .

 این هنرمند ، مدیر و سرپرست گروه هنری مهتاب است که بازیگرانی همچون « منوچهر قلاوند ـ شیخ احمد ـ فرهاد حسین پور ـ امیر لالوند و... را به تئاتر خوزستان و شوش معرفی نمود و در زمان بیماری پدر پرستار وی بود تا به سوی خدا پر کشید و پس از آن با توجه به این که متآهل و دارای فرزند بود ، هیچ وقت از مادرش غافل نشد و تا زمانی که در قید حیات بود از وی پرستاری کرد .

از حسین یلالی شخصا خاطره ای دارم که نشان از غیرت و وفاداری او به هنر و هنرمندان ست و اینجا فرصتی است که به آن اشاره کنم . وقتی که در تاریخ 23 شهریور 1387 بر اثر سانحه ی رانندگی که از ناحیه ی پای راست دچار آسیب دیدگی شدید شده بودم و مرا در بیمارستان گنجویان دزفول بستری کرده بودند در مدت 45 روزی که آنجا بودم و 32بار به زیر تیغ جراحی رفتم تنها هنرمندی از تئاتر که 5 بار به عیادتم آمد و با حضورش مرا دلداری می داد همین حسین یلالی بود و البته نباید زیبا دمادم از خبرنگاران که سه بار به عیادتم آمد را نیز فراموش کرد .

شایان ذکر است  مراسم تشییع والده ی حسین یلالی فردا یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 9:30 صبح از درب منزل حسین یلالی واقع در زمین شهری شمالی به طرف گلزار شهداء تشییع می گردد که بدینوسیله از کلیه ی هنرمندان شوش دعوت می شود که در این مراسم حضور به هم رسانند .

 به همین مناسبت مدیر و سرپست گروه تئاتر اندیشه ی شهرستان شوش  پیام تسلیتی به شرح زیر منتشرنمود :

 هنرمند داغدار جناب آقای حاج حسین یلالی

 «خبر در گذشت والده ی گرامیتان ، غباری از غم بر قاب صحنه ی تئاتر شوش نشاند ، امید که روح لطیفش قرین لطف و رحمت الهی بوده، بازماندگانش در غم از دست دادن آن هنرمند فقید، صبور و شکیبا باشند».

عباس کرم الهی

مدیر و سرپرست گروه تئاتر اندیشه شهرستان شوش

 هیئت مدیره ی گروه « دایوش پارسا ـ قاسم لطیف ـ مهدی شوهانی ـ علی طالبی ـ کاظم شوهانی ـ میلاد دیناروند  ـ محمد ضمدی  ـ فاطمه مولایی ـ فرشته پور صفر و مونا لیاقتمند » ؛ بازرس گروه « رضا ذاکری » ؛  مسئولین کارگروهای تولید نمایش « جواد سرخه ـ مصطفی کرمی و مصطفی عمله » و بازیگران مطرح گروه 

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست