05182024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۱۲۲۱1566

جلسه ی انتخاب بازیگر نمایش ماه بانو برگزار شد

مهدی کرم الهی ـ خبرنگار شوش نیوز

روز جمعه 21 اسفند 1394 ساعت 10 صبح جلسه ای توسط گروه تئاتر اندیشه به منظور انتخاب بازیگر در دفتر انجمن روزنامه نگاران  برگزار شد .

 

در این جلسه عباس کرم الهی مدیر و سرپرست گروه تئاتر اندیشه و کارگردان نمایش ماه بانو نوشته ی احمد رضا گوهری ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت فاطمه ی زهرا(س)  عنوان نمود : این نمایش قرار است از روز دوشنبه 16 فروردین 1395 مرحله ی روخوانی آن شروع خواهد شد و طبق برنامه ریزی بعد از  10 جلسه وارد مرحله  میزان سن می شود .

 

وی افزود : این نمایش علاوه بر اجرای عمومی در صورت اخذ مجوز در مراحل بازبینی متون نمایشی و شورای نظارت بر نمایش و صدور پروانه ی نمایشی ، از روز دوشنبه 14 تیرماه 1394 در شهرستان شوش اجرای عمومی می شود و با توجه به این که  این نمایش قرار است نامزد بیست و هشتمین جشنواره ی تئاتر استان خوزستان شود ، در مرحله دوم پس از چند روز استراحت مجدداً تمرینات میزان سن از روزدوشنبه 18 مرداد ماه 1395 آغاز می گردد  تا  روز شنبه 6 شهریور بر اساس گاه شمار مهلت ارسال مدارک به دبیرخانه ی جشنواره ، مدارک موردنیاز ارسال گردد .


 

عباس کرم الهی سپس  به روز اعلام نتایج و برگزاری جشنواره اشاره کرد و تصریح نمود : روز دوشنبه 15 شهریور نتایج بازبینی  به گروه های متقاضی اعلام خواهد شد و در صورتی که مجوز حضور در جشنواره را اخذ نماییم  پنج شنبه 25 شهریور  به محل برگزاری جشنواره که احتمالا اهواز باشد اعزام خواهیم شد .

 

مدیر و سرپرست گروه تئاتر اندیشه ، ضمن انتقاد از اعضای هسته ی مرکزی گروه خاطر نشان نمود : معمولا طبق دستورالعمل های ارسال از انجمن هنرهای نمایشی کشور وهمچنین مفاد اساسنامه ، هسته ی مرکزی هر گروه می بایست اولویت تولید نمایش را به گروه خود اختصاص دهند ، اما متأسفانه امروز ما « کاظم شوهانی ـ مصطفی کرمی ، مهدی کشاورز و فاطمه مولایی » را در جمع خود نمی بینیم و امیدوارم این غیبت آنها موجه باشد .

 

شایان ذکر است در این جلسه نامبردگان زیر حضور داشتند که همگی اعلام همکاری با گروه را اعلام نمودند به جز فرزاد پارسا نژاد و قاسم لطیف که آمادگی خود را مشروط اعلام نمودند و لیلا و شادی هاشمی هم بنا به دلایل خصوصی خود از حضور در این نمایش انصراف دادند .

 

آقایان :

 

عباس کرم الهی ـ دکتر علیرضا کریمی ـ محمدجواد بابایی ـ فرزاد پارسا نژاد ـ قاسم لطیف ـ عیسی کرملاچعب ـ رضا کریمی فر ـ روح الله بسحاق ـ میلاد دیناروند ـ امیدرضا چنانی


 

خانم ها :

 

پروین مرادی ـ لیلا هاشمی ـ شادی هاشمی ـ غزل سجادی ـ فرشته پور صفر ـ حسین زاده و سیده اکرم موسوی 


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست