05042024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۳۱۵1687

روخوانی نمایش خیابانی مکافات آغاز شد

مهدی کرم الهی ـ خبرنگار شوش نیوز

امروز شنبه 15 خرداد 1395 ساعت 19 با حضور کارگردان و بازیگران نمایش خیابانی مکافات ، نخستین جلسه ی روخوانی این نمایش در دفتر انجمن روزنامه نگاران شهرستان شوش برگزار شد .

 

عباس کرم الهی مدیر و سرپرست گروه تئاتر اندیشه و کارگردان نمایش خیابانی مکافات توضیحات لازم را در گفت و گویی کوتاه با شوش نیوز تشریح نمود .

 

وی گفت : نمایش خیابانی مکافات نوشته و کار اینجانب با پنج بازیگر کلامی و به مدت 15 دقیقه تمرینات روخوانی خود را از امروز شنبه 15 خرداد 1395 آغاز نموده و زمان اجرای آن هم زمان با زمان اجرای نمایش بومی محلی ماه بانو ، جلوی درب ورودی تالار نیایش در معرض دید عموم اجرا می شود .

 

وی در ادامه به قسمتی از داستان این نمایش اشاره کرد و گفت : معتاد پدر بنفشه در حالی که قرار است برای دخترش خواستگار بیاید به خاطر قیافه ی غلط اندازش توسط سرباز نیروی انتظامی با همکاری اهالی دستگیر می شود  و برای رهایی خود و رسیدگی به مراسم خواستگاری دخترش به التماس می افتد تا این که .....

 

معرفی بازیگران این نمایش :

 

محمد سگوند ( معتاد ) ـ امید رضا چنانی (سرباز ) ـ پریسا غافل زاده ( بنفشه دختر معتاد ) ـ اسماء الیاسی(مینا دختر معتاد ) و رقیه بروند ( پری ـ خواهر سرباز )


 

معرفی عوامل فنی :

 

سرپرست ـ نویسنده و کارگردان ( عباس کرم الهی ) ـ منشی صحنه ( نگار حیدری ) و افکتور ( محمد جواد خصافی )

 

کارگردان نمایش در پایان تصریح نمود : استفاده از بازیگر خانم برای اولین بار در تاریخ تولید نمایش های خیابانی شوش توسط گروه تئاتر اندیشه در نمایش خیابانی مکافات به ثبت می رسد .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست