05042024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۱۰۲۹2112

مکان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی تغییر کرد

مهدی کرم الهی ـ خبرنگار شوش نیوز

به دنبال درج خبر برگزاری انتخابات هیئت رئیسه ی انجمن هنرهای نمایشی شهرستان شوش در پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز که قرار است روز جمعه 1 بهمن 1395 ساعت 16(4عصر) برگزار شود ، مکان برگزاری از تالار نیایش به سالن اجتماعات شهید حیاری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی تغییر یافت .

به گزارش شوش نیوز ؛ شریف احمدی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در آخرین لحظات وقت اداری چهارشنبه 29 دیماه 1395 گفت : با توجه به این که پیمانکارتالارنیایش ، تعمیر و مرمت سالن اصلی تالار را آغاز نمود و در پلاتو دکور نمایشی از گروه نمایش بچه های ایرونی قرار دارد ، لذا مکان انتخابات از تالار نیایش به سالن اجتماعات شهید حیاری تغییر می یابد .

وی افزود :  اعضای هسته ی مرکزی در روز انتخابات شناسنامه یا کارت ملی خود را همراه داشته باشند تا کارشناسان اعضای از اداره ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در نحوه ی برگزاری انتخابات دچار مشکل نشوند .

شایان ذکر است در خبری که منتشر شده بود از رأی دادن 41 نفر اعضای هسته ی مرکزی هفت گروه نمایش ثبت شده اطلاع رسانی شد ، اما با توجه به این که زنده یاد حیدر عبدالهی از اعضای گروه نمایش جنه الحسین(ع) دارفانی را وداع گفته است ، تعداد رأی دهندگان یک نفر کاهش یافته و 40 نفر می توانند از بین هفت داوطلب ، سه نفر را برگزینند .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست