05172024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۵۰۷2544

دختری به نام ایمان لطیفی ؛ برای ادامه ی دیالیز ؛ چشم امید به همت مردم فهیم استان خوزستان دارد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

دختری 10 ساله ساکن یکی از روستاهای محروم شهرستان شوش سال هاست که با بیماری کلیوی دست و پنجه نرم می کند ولی این روزها به علت وضعیت فلاکت بار مالی خانواده اش ، پدرش حتی سیستم خنک کننده ی خانه که در این گرمای طاقت فرسا مورد نیاز است را فروخته است تا .......

.... تا بتواند یک وعده « ایمان لطیفی »  را دیالیز کند غافل از این که بعد از دیالیز در دمای بالای 50 درجه که ول کن خوزطستان نیست می بایست در جایی خنک به استراحت بپردازد ، حال این پدر برای زنده ماندن دختر معصوم و دلبندش دست نیاز به طرف مردم باغیرت و نوع دوست استان خوزستان دراز شده ،، بیایید و بیائیم به یاری اش بشتابیم .

به گزارش شوش نیوز ؛ در همین راستا انجمن هنرهای نمایشی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش و گروه هنری چیستآرت قصد آن را دارند تا یکشنبه و دوشنبه 8 و 9 مرداد ماه ساعت 21:30 در پلاتوی استاد سید جلال حسینی واقع در تالار نیایش شهرستان شوش گرد هم آیند تا نمایشنامه خوانی کرده وبهای بلیط آن که به همت عالیه است را صرف تامین هزینه‌های دیالیز ایمان لطیفی کنند تا شاید اندک التیامی باشد بر زخم‌های این دختر 10 ساله .

گروه هنری چیستآرت به مدیریت رحیم رشیدی تبار علاوه بر جمع آوری بهای بلیط ؛ در نظر دارد در این دو شب مراسم جشن گلریزانی برای ایمان لطیفی برگزار کند .

 

خوشا به سعادت هنرمندان تئاتر کهن شهر ایران زمین که عموم شهروندان سخاوت مند شهرستان شوش را دعوت کرده اند تا در این دوشب با حضور در پلاتوی تالار نیایش  هم نمایشنامه خوانی « گاومیش » نوشته و کار رحیم رشیدی تبار را ببینند و هم در این جشن گلریزان سهیم باشند . شاید یک اسکناس ۱۰۰۰ تومانی ما و شما ، در جایی گرهی از مشکلات خانواده ی این نازنین دختر بگشاید .

پس این فرصت را غنیمت شمرده و سخاوتمندان شهرستان های « اهواز ـ دزفول ـ اندیمشک ـ آبادان ـ خرمشهر ـ مسجدسلیمان ـ شوشتر و.... » را دعوت می کنم تا با برقراری تماس با پدر این دختر نازنین به شماره ی 09169967966 در تأمین هزینه های سنگین دیالیز و خرید یک دستگاه کولر این خانواده را یاری نمایند .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست