05172024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۸۲۸2825

حضور مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران در شوش

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

عکس ـ وحید صبوری

بنا به دعوت رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان شوش « ارمغان بهداروند» مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران روز شنبه ساعت 22با حضور در پلاتوی استاد سید جلال حسینی؛ اجرای نمایش «ضیافت شوم» کاری از گروه نمایش صوت الغریب را دید .

به گزارش شوش نیوز ؛ در این دیدار که محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان ، فاطمه ی دیناروند سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش و سید جلال نژاد فاضل رئیس اداره ی آموزش و پرورش منطقه ی شاوور نیز حضور داشتند ؛ پس از دیدن نمایش فاخر و ارزشی ضیافت شوم نوشته ی رضا طاهری شوشی و کارگردانی مصطفی عمله ، در یک دیدار کاملا صمیمی و دوستانه در دفتر بسیج هنرمندان ؛ مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور قول مساعدت داد که مساعدت هایی در توسعه و پیشرفت تئاتر شوش داشته باشد .

شایان ذکر است حضور شخصیت هایی هم چون ارمغان بهداروند و بازیگران برجسته ی تئاتر کشور نظیر « علی نصیریان ، جمشید مشایخی ، ایرج راد و .... » می تواند در صعود و طرقی تئاتر شوش تأثیر مثبت داشته باشد .


لذا پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز کارت سبزی به هیئت رئیسه ی انجمن هنرهای نمایشی شهرستان شوش ، خصوصا صادق اسماعیلی فر رئیس هیئت مدیره به خاطر این دعوت به جا می دهد و از محمدیاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان نیز که همیشه به شوش نگاه مثبت دارد تقدیر می کند .


توضیح در مورد انتشار این خبر :

با توجه به این که سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش انتشار هر گونه خبر از دستگاه خود و زیر مجموعه را منوط به ارسال خبر توسط روابط عمومی اداره دانسته و غیر از این را ممنوع اعلام کرده است به دو دلیل این خبر منتشر شده ، 1 ـ با توجه به این که روز یکشنبه (امروز)28 آبان1396 سالروز شهادت حضرت امام رضا(ع) می می باشد و ادارات تعطیل هستند و دسترسی به روابط عمومی اداره مقدور نمی باشد 2 ـ بنا به درخواست صادق اسماعیلی فر رئیس انجمن هنرهای نمایشی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش « که حتی شخصا از ما دعوت کرده بود حضورا برای تهیه ی خبر حضور داشته باشم . » لذا امیدوارم اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به خاطر انتشار این خبر بر ما خرده نگیرد .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست