05022024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۱۲۲۸3109

گروه تئاتر اندیشه با تولید 6 نمایش تقویم خود را در سال 1397 تنظیم نمود

زیبا فلاحتی ـ خبرنگار شوش نیوز

ساعت 13 روز دوشنبه 28 اسفند 1396 در آخرین روز اداری سال  ، مدیر گروه تئاتر اندیشه وابسته به انجمن هنرهای نمایشی شهرستان شوش با همکاری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی تقویم تولید نمایش در سال 1397 را اعلام نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛ عباس کرم الهی مدیر گروه تئاتر اندیشه  ضمن قدردانی از بازیگران و عوامل اجرایی نمایش حکایت نا تمام یک زن که در در اسفند ماه به مدت 8 شب اجرای عمومی شد به تقویم تولید نمایش گروه در سال 1397 اشاره کرد و گفت : نمایش خیابانی مکافات نوشته و کار خودم که در سال 1395 اجرای عمومی شد نامزد جشنواره تئاتر خیابانی شهرستان باغملک خواهد شد و تمرینات نمایش بعد از تعطیلات نوروزی آغاز می گردد چون این نمایش طبق گاهشمار جشنواره احتمالا در دهه ی سوم خرداد 1397 برگزار شود .

وی افزود : نمایش کماندومینو  نوشته ی خداداد رضایی نیز برای جشنواره ی فتح خرمشهر درنظر گرفته شده و با توجه به این که این جشنواره در نیمه ی اول خردادماه 1397 در شهرستان خرمشهر اجرا می شود پس از انتخاب بازیگران ، تمرینات بعد از تعطیلات نوروزی آغاز خواهد شد .

مدیر گروه تئاتر اندیشه از آغاز تمرینات نمایش خوشبختی در ساعت شش بامداد نوشته ی سید صادق فاضلی از تیرماه 1397 خبر داد و خاطر نشان نمود : این نمایش قرار بود در سال 1396 اجرای عمومی شود اما بنا به دلایلی  اجرا نگردید و اکنون با تغییر بازیگران نمایش  تمرینات خود را از تیرماه آغاز و در شهریورماه اجرای عمومی می شود .

عباس کرم الهی افزود : با توجه به این که تولید نمایش توسط گروه تئاتر اندیشه بر اساس اساسنامه آزاد می باشد لذا نمایش طنز « منجلی به فرنگ می رود» نوشته و کار خودم برای آبان ماه 1396 برنامه ریزی شده است .و برای آذرماه 1397 نمایش طنز خیابانی زلزله نوشته و کار خودم  در دستور کار قرار گرفته است .

وی به ششمین نمایش در نظر گرفته شده اشاره کرد و اظهار نمود : نمایش اجتماعی و بومی محلی « قرق» نوشته ی خدادادرضایی  برای اسفند ماه 1397 در نظر گرفته شده واست .

مدیر گروه تئاتر اندیشه در پایان اظهار داشت : میلاد دیناروند از اعضای هسته ی مرکزی گروه و قاسم لطیف از اعضای هسته ی مرکزی آپادانا آمادگی خود را اعلام نموده اند تا به عنوان کارگردان در گروه تئاتر اندیشه به تولید نمایش بپردازند و اگر نمایش مورد نظر خود را انتخاب کنند قطعا به تقویم اضافه می شوند .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست