05022024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۱۰۰۲4091

از رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهر الوان تجلیل شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

در حالی که رئیس انجمن هنرهای نمایشی  برای انجام یک کار هنری به دفتر کارشناس هنری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش مراجعه کرده بود ، سرپرست این اداره از وی تجلیل نمود .

به گزارش شوش نیوز ، ساعت 11:30 روز سه شنبه 2 دی ماه 1399 ، کاظم شیاعی رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهر الوان و سرپرست گروه تئاتر شمس الشموس  برای انتخاب بازیگران خود به اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه نمود و بدون اطلاع قبلی مورد تجلیل رضا ذاکری قرار گرفت .

سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در این خصوص گفت : کاظم شیاعی که مهرماه سال جاری به عنوان مدیر اجرایی شانزدهمین حشنواره ی بین المللی فیلم مقاومت استان خوزستان منصوب شده بود یکی از پیشکسوتان تئاتر استان خوزستان است که برای هنرمندان بخش شاوور و خصوصا شهر الوان متحمل زحمات زیادی شده و توانسته هست هنرمندان خوبی را پرورش دهد .


وی افزود : این هنرمند شناخته شده علاوه بر این که رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهر الوان و سرپرستی گروه تئاتر شمس الشموس را بر عهده دارد در مردادماه سال 1399 به عنوان «مدیر امور انجمن های هنری و ادبی  سازمان بسیج  هنرمندان سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان» نیز منصوب گردید و این نشانه ی فعالیت قابل توجه این هنرمنداست لذا  امروز که به اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی آمد تصمیم گرفتیم که از ایشان تجلیل نماییم .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست