05012024چهارشنب
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۱۱۰۹4145

فراخوان شرکت در مسابقات مجازی به مناسبت دهه ی مبارک فجر

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش به مناسبت دهه ی مبارک فجر در گفتگویی کوتاه با پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز از برگزاری سه مسابقه « داستان نویسی کوتاه ـ نقاشی و شعر حدیث فجر» خبر داد .

به گزارش شوش نیوز ؛ مهدی عارف سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ضمن اعلام این خبر گفت : اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش و کانون بسیج هنرمندکان سپاه ناحیه ی شوش به صورت مشترک توسط انجمن های « شعر فارسی ـ نویسندگان و هنرهای تجسمی » سه مسابقه را در فضای مجازی در قاب « شعر حدیث فجر ـ داستان نویسی کوتاه شب های انقلاب و نقاشی با سبک آزاد» را در فضای مجازی برگزار می کند .

وی افزود : شهروندان عزیزی که به این هنرهای علاقه دارند و می خواهند در مسابقات شرکت نمایند  حداکثر در هر بخش دو اثر را از روز یکشنبه 12 بهمن الی دوشنبه 20 بهمن ماه 1399 از طریق واتساپ به شماره ی 09302957604 ارسال نمایند .


مهدی عارف در پایان اظهار داشت : روز چهارشنبه 22 بهمن ماه1399 هم زمان با چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اسامی برندگان از طریق همین پایگاه خبری اعلام شده و روز شنبه2 اسفندماه1399 در اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی از برندگان با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل خواهد شد .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست