05012024چهارشنب
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۱۱۲۴4178

فستیوال هنر در تالار نیایش شوش برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به همت اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش فستیوال هنر با حضور «هنرمندان تئاتر ، جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد »در سالن شهید عباس یلالی تالار نیایش برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 21 جمعه 24 بهمن ماه1399 فستیوال هنر شهرستان شوش با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط  علی کاظمی و مجری گری علی نیکخواه و سیده آیدا تفاخ در تالار نیایش شهرستان شوش برگزار شد .

مهدی عارف سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ضمن عرض خیر مقدم به «هنرمندان ، اصحاب رسانه و مطبوعات و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان شوش» به هدف از برگزاری این جشن اشاره کرد و گفت : حلول ماه مبارک رجب و شب ولادت امام محمد باقر(ع) را به شما خوبان تبریک می گویم و از این که دعوت بنده را لبیک گفته و در این مکان بعد از یک سال حضور یافتید قدردانی می کنم و برگزاری این جشن بهانه ای بود تا از نزدیک شما  را زیارت کنم و شما هم بیش از پیش با من آشنا شوید .


وی افزود : همانطور که اشاره کردم  بیش از یک سال است که به صورت حضوری هیچ برنامه ای در این تالار برگزار نشده و این تعطیلی طبق موازین قانونی به منظور جلوگیری از گسترش ویروس منحوس کرونا بوده است ، لذا با دوستان نشسته و برنامه ریزی نمودیم که این آیین جشن را به بهانه دور همی مجدد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار نماییم .


سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش خطاب به کلیه ی هنرمندان در تمام رشته های هنری ، اصحاب رسانه و مطبوعات و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد گفت : من در همین جا اعلام می کنم درب اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش به روی همه باز است و روزهایی که در اداره ی حضور داشته باشم ان شاءالله بیایید دور هم بنشینیم و با همفکری برای رشد و توسعه ی فرهنگ و هنر این دیار با استفاده از پیشنهادات سازنده ی شما برنامه ریزی کنیم چون شما عزیزان فرد به فرد هر کدام می بایست یک «عارف» باشید .


مهدی عارف در پایان سخنان خود هنرمندانی را که در زمینه تولید برنامه های کودک و نوجوانان دستی دارند را به تولید برنامه دعوت نمود و تصریح نمود : در بخش کودک و نوجوان خیلی کم برنامه داشته ایم و از این به بعد علاوه در شهر شوش می بایست برای بخش شاوور بزرگترین بخش کشور و شهرهای حر ریاحی و فتح المبین در همین راستا تولید برنامه داشته باشیم .


از دیگر برنامه های این فستیوال می توان به اجرای ترانه توسط « رضا فرهمند نیا و جواد مجمدی » اجرای نمایش طنز با هنرمندی « حسین یلالی ، رضا حسن غلامعلی و عباس زبید » از گروه نمایش مهتاب و اجرای شعبده بازی توسط « احمد خنیفر از گروه تئاتر ماهورا » اشاره کرد .


 

شایان ذکر است  نور و صدای این جشن  توسط  تیم اکویزر به مدیریت محمد جواد خصافی اجرا شد  و امیر حسین حیوری به عنوان مدیر اجرایی این فستیوال این برنامه را مدیریت نمود .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست