05052024یکشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۱۰۱۰۱4719

پیام تبریک سرپرست گروه تئاتر اندیشه به اعضای گروه

به مناسبت فرا رسیدن روز اول قرن پانزدهم و آغاز سال 1401 ، پس از پیام ولی امر مسلمین ، فرمانده ی کل قوا ، حضرت الله العظمی امام خامنه ای«مدظله العالی» که امسال را سال « اشتغال ، دانش بنیان و اشتغال آفرین» نام گزاری فرمودند ، سرپرست گروه تئاتر انذیشه وابسته به انجمن هنرهای نمایشی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش پیام تبریکی را صادر نمود .

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یامُقَلّب القُلوب وَ الاَبصار یامُدَبّر الیل وَ النَهار ، یا مُحَول الحَول وَ الاَحوال حَوِّل حالَنا اِلی اَحسَن الحال 

بار دیگر صدای ترنم بهار ، گوش را می نوازد و عطر دل انگیزش مشام جان را پر می کند . زمین با اجازه و اراده الهی دیگر بار زنده می شود و همه انسان های شیدایِ کرامت و قدرت آن آفریننده مهربان با جوشش و جنبش مضاعف خویش ، ستایش و تسبیح آن یگانه بی همتا را گفته و با سرود بهار همنوا می شوند .

نوروز باستانی ترنمی از عشق و زیبایی ، تجلی گر حال و احوالی نو و بیدار کننده دل های خداجوست . عید نوروز روایتگر آداب و سنن دیرین ماست که همزمان با تحول طبیعت آمدن بهار را با اعتدال و زیبایی های بیشمارش به بندگان بشارت داده و جلوه جمال حضرت حق را در آیینه طبیعت منعکس می کند .


اینجانب آغاز سال نو باستانی را به همه هموطنان عزیز به خصوص مردم شریف و ولایتمدار شهرستان شوش دانیال(ع) و خصوصا « هنرمندان و اصحاب رسانه» و به ویژه «  هسته ی محترم مرکزی ، هیئت مدیره ی محترم گروه ، بازرسان ، نمایشنامه نویسان ، کارگردانان ، بازیگران ، مدیران تولید ، حامیان فرهنگی و عوامل اجرایی » گروه تئاتر اندیشه ،  صمیمانه تبریک و شادباش عرض نموده و در سال پیش رو که از سوی مقام عظمای ولایت به نام سال «تولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرین» مزین گردیده است، برای ملت شریف ایران سالی توأم با خیر و برکت ، عزت و سربلندی همراه با سلامتی و بهروزی مسألت می نمایم.و در پایان از اعضای گروه تئاتر اندیشه که توان اشتغال آفرینی را دارند انتظار دارم به صورت گروهی به اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش مراجعه نموده و با توجه به مدرک تحصیلی و توان مالی که دارند از بین ردیف شغل هایی که زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است سهمیه ی سال 1401 را به نام خود ثبت کنند تا هم خود شاغل شوند و هم درصدی از درآمدخود را صرف فعالیت های هنری خود در گروه نمایند . ان شاءالله

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست