05062024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۱۰۱۱۹4738

عباس کرم الهی برای پنجمین بار متوالی به عنوان رئیس هیئت مدیره گروه تئاتر اندیشه شهرستان شوش انتخاب شد

پنجمین دوره ی انتخابات هیئت مدیره و بازرسان گروه تئاتر اندیشه شهرستان شوش دانیال(ع)  با حضور ۸۴ نفر از اعضا و اعضای هسته ی مرکزی گروه برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی گروه تئاتر اندیشه ؛ پنجمین دوره ی انتخابات هیئت مدیره و بازرسان گروه تئاتر اندیشه ی شهرستان شوش دانیال(ع) با حضور محمد دیناروند کارشناس هنری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیئت نظارت ، خدیجه طالبی کارشناس مالی و اداری اداره و رئیس هیئت اجرایی انتخابات و ۸۴ نفر از اعضای گروه ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۱ برابر با ششم ماه رمضان ۱۴۴۳ هجری قمری و سالروز ضرب سکه به نام حضرت امام رضا(ع) در پلاتوی نمایش شهید احمد حیاری در هوایی گرم برگزار شد .

محمد دیناروند کارشناس هنری و امور سینمایی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران از معیارهای منحصر به فرد گروه تئاتر اندیشه جملاتی را مطرح کرد و در این راستا گفت : شهرستان شوش ۸ گروه رسمی دارد که از انجمن هنرهای نمایشی دارای پروانه ی نمایش هستند و ۸ گروه غیر رسمی هم دارد که هنوز موفق به دریافت پروانه نشده اند اما گروه تئاتر اندیشه علاوه بر اینکه از انجمن هنرهای نمایشی دارای پروانه ی نمایش می باشد تنها گروه است که از طریق موسسات غیر تجاری دارای اساسنامه به شماره ثبت ۶۶ می باشد .


وی افزود : گروه تئاتر اندیشه به سرپرستی عباس کرم الهی هم در زمینه ی آموزش و هم در زمینه ی تولید نمایش همیشه فعال بوده و حتی قبل از اینکه این مشکل برای عباس کرم الهی به وجود آید نمایش عروسکی خرسی بود خاله نبود را در حال تمرین داشتند و از نظر فیزیکی و پیشرفت کار ۸۰ درصد جلو رفته بود اما وقتی که این پیشکسوت تئاتر در بیمارستان بستری شد این نمایش به مرحله ی اجرا نرسید .


رئیس هیئت نظارت بر انتخابات پنجمین دوره ی هیئت مدیره و بازرسان گروه تئاتر اندیشه در پایان برای عباس کرم الهی و گروه تئاتر اندیشه آرزوی موفقیت نمود .


عباس کرم الهی بعد از اینکه با بالاترین رأی انتخاب شده بود ضمن قدردانی از محمددیناروند کارشناس هنری و امور سینمایی ، خدیجه طالبی کارشناس مالی و اداری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی ، محمد سگوند سرپرست گروه تئاتر آپادانا ، محمد آل کثیر خبرنگار نشریه صدای شوش و علیرضا جوکار منشی ها و ناظرین برگزاری انتخابات از اعضای پیوسته و وابسته ی گروه تئاتر اندیشه قدردانی نمود و یادآور شد : از این که برای پنجمین بار متوالی مورد اعتماد اعضا قرار گرفتم مسئولیتم سنگین تر شده و در این دوره باید تلاش بیشتری داشته باشیم تا به اهداف عالیه برسیم .

وی در ادامه ضمن انتقاد به اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص بی توجهی به راه اندازی شورای انتظامی که حق به حق دار برسد اظهار داشت : گروه تئاتر اندیشه در نظر دارد آیین نامه ی انضباطی داخلی گروه را تدوین و تنظیم نماید و بر اساس آن هم تشویق کند هم تذکر شفاهی دهد ، هم توبیخ کتبی و درج در پرونده نمایند و در نهایت برای مدت زمانی از هر گونه فعالیت محروم نماید و امید است اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی چنین آیین نامه ای را برای کلیه ی انجمن ها و کانون ها به کار گیرد .

عباس کرم الهی در پایان سخنان خود گفت : اگر هسته ی مرکزی همانند هیئت مدیره انسجام داشته باشد از این به بعد به عنوان شورای بازخوانی و بازبینی گروه برای تولیدات داخلی قبل از این که توسط ارشاد اسلامی مورد بازبینی قرار گیرد از وجود هسته ی مرکزی استفاده می شود .

در پایان برگ رای بین اعضای حاضر در مجمع توضیح گردید و نتایج زیر به دست آمد

اعضای اصلی هیئت مدیره به ترتیب آرا:

۱- عباس کرم الهی با کسب  ۸۴ رای به عنوان رئیس هیئت مدیره

۲ - فائقه شیرک با کسب ۴۶ رای به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره

۳ - مینا جمشیدی فر با کسب ۳۸ رای به عنوان خزانه دار

۴ - داریوش پارسا با کسب ۳۲ رای مسئول کمیته انضباطی

۵ - اکرم ملائی  با کسب ۳۰ رای به عنوان منشی هیئت مدیره

۶ - عباس زبید با کسب ۲۷ رای به عنوان سخنگوی هیئت مدیره

۷ - مسعود کرم الهی با کسب ۲۶ رای به عنوان مسئول روابط عمومی هیئت مدیره


اعضای علی البدل هیئت مدیره

۱- کوثر غزی  با کسب ۲۴ رای

۲ - آرزو موحدی صدر با کسب ۲۲ رای

۳ - سمیه تئوری با کسب ۱۴ رای


اعضای اصلی بازرسی

۱- زهرا حیدری نیا با کسب ۴۳ رای به عنوان سربازرس

۲ - فضیله آل کثیر با ۲۴ رای به عنوان بازرس

بازرس علی البدل

نادیا شوهانی پور با کسب ۲۱ رای


این اعضاء از روزی که اعتبارنامه ی خود را از اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش دریافت نمایند رسما فعالیت خود را شروع کرده و به مدت دو سال در کنار هسته ی مرکزی فعالیت های گروه را بر عهده دارند .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست