05042024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۱۰۱۹1430

خطیب جمعه شوش:جنایات وحشیانه آل سعود در منطقه برای همگان آشکار است

امام جمعه موقت شوش گفت:جنایات وحشیانه آل سعود در منطقه برای همگان آشکار است و این رژیم نمی تواند با اعدام آیت ا… النمر عالم بزرگ شیعی جنایات خود را پنهان کند.

 

حجت الاسلام عبدالرزاق عفری در خطبه های نماز جمعه این هفته شوش با اشاره به اعدام آیت ا… النمر توسط رژیم سفاک آل سعود، افزود: شهادت این شخصیت برجسته اسلام را به تمام مسلمانان و آزادیخواهان جهان تبریک و تسلیت می گوییم زیرا این عالم بزرگوار به آرزوی دیرینه خود شهادت رسید.

 

وی با بیان اینکه اقدام دولت عربستان در به شهادت رساندن این عالم بزرگوار قابل گذشت نیست گفت: شهادت آیت ا… نمر باقر أمین النمر با شمشیر، نشان از جاهلیت سران آل سعود و سنگدل بودن این رژیم جنایتکار است.

 

وی، اعدام این روحانی برجسته عربستانی را محکوم کرد و افزود: حکومت عربستان یک حکومت دیکتاتوری و بی منطق است و در واقع می توان گفت که سران این حکومت فتنه گران جهان کنونی هستند.

 

حجت الاسلام عفری گفت: این حکومت با راه انداختن اختلاف و فتنه بین شیعه و سنی قصد منزوی کردن اسلام را دارد زیرا آنان وهابیونی جنایتکار هستند که قصد تخریب اسلام را دارند.


 

امام جمعه موقت شوش اقدام آل خبیث سعودی را در قطع رابطه با ایران انحراف افکار عمومی و جهانی از موضوع شهادت آیت ا… النمر عنوان کرد و افزود: دولت عربستان با این رفتارها می خواهد اعدام آیت ا… النمر را تحت الشعاع قرار دهد و جنایات عربستان در منطقه برای خوش خدمتی به آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

 

گفتنی است نمازگزاران شوش پس از اقامه نماز جمعه، در اعتراض به جنایات رژیم سفاک آل سعود و شهادت آیت ا… نمر با راهپیمایی از مصلای این شهر تا آستان مقدس حضرت دانیال نبی(ع) با سردادن شعارهایی نظیر مرگ بر آل سعود، مرگ بر وهابی، وهابی وهابی ننگت باد، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، خشم و انزجار خود را از حکام عربستان سعودی ابراز کردند.


 

منبع خبر : شوش 24 // عکس (شوش نیوز)

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست