05042024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۱۱۱۲1487

دیدار مسئولین ادارات شوش با امام جمعه

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز دوشنبه 12 بهمن 1394 ساعت 11 همزمان با اولین روز از دهه ی مبارک فجر و ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن ایران اسلامی ، فرماندار و مدیران ادارات دولتی و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی ضمن دیدار با امام جمعه ، بار دیگر با مقام عظمای ولایت تجدید پیمان نمودند .

 

 

 

 

مهندس رضا نجاتی فرماندار شهرستان شوش ضمن تبریک این روز فرخنده به امام جمعه ی شهرستان شوش ، عنوان نمود : امروز به دفتر امام جمعه ی شهرستان شوش آمده ایم تا بار دیگر با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای«مدظله العالی» و آرمان ها و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید پیمانی کنیم .

 

وی سپس گزارشی از برنامه های دهه ی مبارک فجر را تشریح نمود و اظهار داشت : ابتدا جا دارد از عبدالامیر بشکار رئیس ستاد دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی شهرستان شوش و کمیته های تحت پوشش این ستاد که انصافاً از هیچ کوششی دریغ نکرده اند تقدیر نمایم و بگویم که در این چند روزی که گذشت بحث ها و جلساتی در جهت«  استقبال از ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی ، افتتاح پروژه ها ، برگزاری جشن ها و همایش ها و از همه مهم تر حضور پرشور مردم و مسئولین در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در پنج شهر (شوش ـ فتح المبین ـ حر ریاحی ـ الوان و شاوور ) برگزار شده که امروز با نواختن زنگ انقلاب به دست امام جمعه ی شهرستان شوش آغاز شد .


 

آن چیزی که مهم است و همه ی ما می دانیم و باید بدانیم این است که ؛ این انقلاب ثمره ی خون شهداء ، زحمات ملت ستم دیده ی ایران و مردمان این سرزمین به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است و در برابر استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکای جنایتکار به پیروزی رسیدیم .

 

امروز آمده ایم تا با نکته نظرات حکیمانه ی خود و بعضاً تذکراتی که مدنظر دارید با رهنمودها و پیگیری هایی که دارید ما را بهره مند نمایید .

 

امام جمعه سی شهرستان شوش ضمن تبریک این ایام فرخنده به مدیران دستگاه های دولتی ، گفت : در کارها توجه کنید که رضای خداوند و رضای مردم در آن باشد و همواره به فکر مردم باشید، بدانید که مردم با مشکلات بسیاری مواجه هستند و نباید مصوبات برای آنها مشکلات جدیدی را به وجود آورد.

 

آیت الله سید محمد امام ، امام جمعه ی شهرستان شوش ، در دیدار با فرماندار ، شهردار و دیگر مسئولین ادارات عنوان نمود : نظام مقدس جمهوری اسلامی با سایر نظام ها فرق می کند چرا که نظام های دیگر نظام مادی است اما نظام ما یک نظام اسلامی و دینی است.

 

وی بیان داشت: ما در یک نظامی هستیم که باید نیروهای آن و مدیران ادارات آن علاوه بر مدیر و مدبر بودن، به مسائل دینی هم بپردازد و توجه و اهتمام داشته باشد.


 

خطیب جمعه ی شهرستان شوش خطاب به مسئولین شهرستان شوش خاطر نشان نمود : باید همه برنامه های شما در راه رفع مشکلات مردم باشد چون اسلام بر این موضوع تاکید دارد و از طرفی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بارها به مسئولین  رسیدگی به مشکلات مردم را تأکید داشته ات و شما که در این  نظام اسلامی فعالیت می کنید و ارتباط نزدیک  با مردم دارید باید همواره به فکر رفع مشکلات مردم باشید.

 

وی ادامه داد: نکته مهم اینکه سعی کنید با روی خوش و اخلاق پسندیده با مردم برخورد کنید، زیرا این امر موجب می شود تا آنها نسبت به مسائل نظام و همچنین کارها با دقت و حساسیت خاصی مسائل را دنبال کنند.

 

امام جمعه ی شهرستان شوش در پایان تصریح نمود : امیدوارم در این دهه  مبارک و فرخنده مسئولین شهرستان شوش همانند  روزها ، ماه ها و سال هایی که از پیروزی انتقلاب اسلامی گذشته است بیش از پیش به مردم که صاحبان اصلی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند عنایت ویژه داشته باشند و هر چند که مقایسه ی فعالیت دولت مردان در ادوار مختلف نسبت به قبل از انقلاب صفر به صد پیشرفت در تمام ابعاد داشته و دارد اما نباید در رفع مشکلات عدیده ی مردم بی توجه  احساس شود .


 

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست