05032024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۵۰۸1776

قرارگاه فرهنگی فعالیت خود با مدیریت امام جمعه ی شهرستان شوش رسماً آغاز نمود

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

در راستای دغدغه های مقام معظم رهبری ، قرارگاه فرهنگی شوش با مدیریت آیت الله سید محمد امام ، امام جمعه ی این شهرستان رسماً فعالیت خود را آغاز نمود .

 

 

در جلسه ای که به همت ستاد نماز جمعه  به همین منظور در دفتر امام جمعه ی شهرستان شوش برگزار شد ، سید محمد امام عنوان نمود : این قرارگاه در راستای توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری و در راستای « ساماندهی ، اولویت بندی ، برنامه ریزی جامع ، تخصصی آموزشی ، پژوهشی و فعالیت های میدانی امور فرهنگی »  در پنج شهر  و 220روستای  این شهرستان فعالیت خود را آغاز می کند .

خطیب جمعه ی شوش افزود : از این به بعد تمام فعالیت های فرهنگی در سطح کل شهرستان شوش می بایست در مسیر نماز جمعه قرار گیرند و این مهم یک رسالت جدیبر دوش ائمه ی جمعه و اعضای ستاد نماز جمعه می باشد .

آیت الله  امام با تاکید براهداف پیش بینی شده برای این قرارگاه فرهنگی بیان نمود : استفاده از ظرفیت و پتانسیل نماز جمعه برای موفقیت هرچه بهتر در عرصه های فرهنگی از جمله اهداف ستاد قرار گاه فرهنگی در شهرستان محسوب می شود.


فرماندار شهرستان شوش  که از طرف امام جمعه  به عنوان جانشین این قرارگاه منصوب شد نیز بر توجه به مسایل فرهنگی به عنوان یکی از ضرورت های جامعه تاکید کرد و اظهار داشت : مقوله ی فرهنگ موضوع قابل اهمیتی است که محدود به یک نهاد ویاارگان خاصی نیست و بر همین اساس باید تلاش شود با شکل گیری قرارگاه فرهنگی و بهره مندی از همه ظرفیت ها در جهت سیاستگذاری هدفمند فعالیت های فرهنگی حرکت کنیم.

رضا نجاتی بابیان این که جامعه ما از امکانات مناسب فرهنگی و همچنین هویت فرهنگی غنی برخوردار است افزود:حرکت در ایجاد تحول فرهنگی در جامعه رسالت همه دستگاههای متولی امور فرهنگی است.

علی حسین محمدی نژاد رییس ستاد قرارگاه فرهنگی شهرستان شوش نیز گفت:بزودی ارکان این ستاد از بین افراد حقوقی و حقیقی معرفی و منصوب خواهند شد.

شایان ذکر است در پایان طی حکم جداگانه ای علی حسین محمدنژاد به عنوان رئیس ستاد قرارگاه از سوی امام جمعه شوش منصوب شد .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست