05022024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۱۱۱۲2151

دیدار مسئولین دستگاه های اجرایی با امام جمعه

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز سه شنبه 12 بهمن 1395 ساعت 11:15 هم زمان با آغاز دهه ی مبارک فجر و بازگشت حضرت امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی ، فرماندار شوش به همراهی مدیران دستگاه های اجرایی با حضور در دفتر امام جمعه با آیت الله سید محمد امام دیدار نمودند .

به گزارش شوش نیوز ؛ فرماندار شهرستان شوش در این دیدار ضمن قدردانی از امام جمعه به خاطر برگزاری نشست مسئولین دستگاه های اجرایی ، فرا رسیدن دهه ی مبارک فجر را تبریک گفت و در این راستا خاطر نشان نمود : دهه مبارک فجر یادآور دستاوردهای ارزشمندی است که جوانان و نوجوانان باید قدردان آن باشند و از آنها به نحو شایسته ای صیانت کنند.

وی در ادامه  به برنامه های در نظر گرفته برای دهه ی فجر سال1395 اشاره کرد و تصریح نمود : دردهه مبارک فجر13 طرح عمرانی ، خدماتی ، رفاهی ، آموزشی ، بهداشتی ، و نیز کشاورزی در شهرستان شوش آماده بهره برداری می باشند که با حضور اقشار مختلف مردم افتتاح خواند شد.

نجاتی  اعتبار هزینه شده برای این طرح ها را بالغ بر 120 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود:این طرح ها در مناطق شهری و روستایی شهرستان شوش اجرا شده اند.


فرماندار شهرستان شوش افزود : با افتتاح این پروژه ها 226 فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در بخش های مختلف شهرستان شوش ایجاد می شود.

امام جمعه ی شهرستان شوش ضمن قدردانی از عملکرد فرماندار و دستگاه های اجرایی در شهرستان شوش به عمده ترین دغدغه اش اشاره کرد و گفت : مهم ترین موضوعی که مرا می رنجاند مشکل اشتغال و بیکاری جوانان این شهرستان است و اگه بخواهیم به همین روش پیش رویم و فقط به استخدام در شرکت ها و ادارات بسنده کنیم هنر داشته باشیم سالانه حداکثر 1000 را مشغول کنیم آیا با آمار بیکاری شوش که روزانه بر تعداد آنها اضافه می شود کفاف می کند ؟ .


آیت الله سید محمد امام افزود : طی چند جلسه که با حسینی رئیس اداره ی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی داشته ام در مورد روند دادن شغل های مولد نظیر راه اندازی کارگاه های کوچک و زودبازده ـ مشاغل خانگی  و کارآفرینی توسط سرمایه گذاران صحبت کرده ام و امیدوارم در سال 1396 این بخش پیاتر از امسال به فکر جویندگان کار باشد .


امام جمعه ی شهرستان شوش در پایان خطاب به کارآفرینان و مدیران بخش خصوصی اظهار داشت : ایجاد کارگاه از یک طرف و حذف تبعیض از طرف دیگر می بایست مدنظر باشد و فقط به فکر اشتغال آشنایان ـ اقوام و دوستان خود نباشیم و از جویندگان کاری که بیش از 10 تا 12 سال است ثبت نام کرده اند غافل شویم .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست