05032024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۶۰۵1140

خادمین حرم امام رضا (ع) از بیماران بستری در بیمارستاننظام مافی شوش عیادت کردند

کریم ستاوی ـ خبرنگار شوش نیوز

روز پنجشنبه 5 شهریور 1394 ساعت 10 صبح خادمین حرم امام رضا (ع) با در دست داشتن پرچم متبرک به آستان مقدس رضوی و با اهدا شاخه گل و نبات متبرک از بیماران بستری شده در بیمارستان نظام مافی شوش عیادت کردند .

 

 خادمین حرم مقدس رضوی با در دست داشتن پرچم متبرک به آستان مقدس امام رضا (ع) به همراه دکتر حاذقی مدیر شبکه ی بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، جمعی از درجه داران ناحیه ی مقاومت بسیج و نیروی انتظامی  و پرسنل بیمارستان نظام مافی  از بیماران بستری شده  در این بیمارستان عیادت کردند.

 خدام حرم رضوی ازبیماران بخش‌های بستری داخلی ، زنان ،  و مردان این بیمارستان عیادت کرده وبرای همه بیماران آرزوی شفا وتندرستی نمودند .


 بیماران به محض دیدن پرچم متبرک به آستان مقدس حضرت امام رضا(ع) با بوسیدن این پرچم دست به دعا برداشتن و برای شفاعت خود و دیگر بیماران دعا کردند .

 در آغاز ورود به اولین بخش از این بیمارستان  دعای فرج امام عصر(عج) قرائت گردید و پس از عیادت کامل از بخش های مختلف  به سراغ جانباز شیمایی دوران 8 سال دفاع مقدس « لازم دیناروند » در خانه اش رفتن و برای این جانباز دعا کردند .

 این کاروان در نهایت به روستای حمید آباد رفته و با مردم غیور این روستا دیدار به عمل آورده و سپس راهی شهرستان دزفول شدند .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست