05032024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۶۲۲1185

تعاونی مرز نشینان زمینه ی ایجاد رونق اقتصادی در شهرستان شوش است

فرماندار شهرستان شوش با تاکید بر تسریع در تشکیل و فعال سازی تعاونی های مرزنشینان گفت: این تعاونی ها با ارتباط با تعاونی های سایر شهرستان ها زمینه ی رونق اقتصادی منطقه را فراهم خواهند کرد.

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش "رضانجاتی" فرماندار این شهرستان در نشست بررسی مشکلات شرکت های تعاونی مرز نشینان  شهرستان شوش که با حضور مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شرکتهای تعاونی مرزنشینان برگزار شد ، با اشاره به  دستور استاندار خوزستان در خصوص تسهیل مبادلات مرزی استان افزود:در این طرح تکالیفی برای همه دستگاه ها نظیر اداره صنعت، معدن وتجارت، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گمرک، نیروی انتظامی و هنگ مرزی مشخص شده است و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز موظف است، در خصوص توسعه تعاونی های مرزنشینان اقدام کند.

 

"نجاتی" با تاکید بر حمایت از تعاونی های مرزنشینان، گفت: این اقدام در جهت تامین معیشت روستاییان مرزنشین و بهره مندی آنان از مزایای بازارچه های مرزی و تولید اشتغال در شهرستان صورت می گیرد.

 

وی اظهار داشت: با فعالیت قانونی و موثر این شرکتها علاوه بر ایجاد اشتغال برای جوانان مشکل تامین کالاهای اساسی مورد نیاز بازار و مردم نیز حل خواهد شد.

 

در این نشست تعدادی از مدیران عامل شرکت های تعاونی مرزنشینان شهرستان شوش به بیان مشکلات حوزه کاری خود پرداختند .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست